VALL D'EN BAS: Salt Sallent (CAT-ESP)

Photo ofVALL D'EN BAS: Salt Sallent (CAT-ESP) Photo ofVALL D'EN BAS: Salt Sallent (CAT-ESP) Photo ofVALL D'EN BAS: Salt Sallent (CAT-ESP)

May 9, 2021
May 2021

•   5 2 Reviews

near Sant Privat d'en Bas, Catalunya (España)

CATALÀ: Pujada al Salt del Sallent a Sant Privat d'en Bas, per les escales per pujar fins a dalt i baixada pel camí dels Maxos fent la ruta circular per les dos rutes possibles. Important arribar ben aviat ja que el parking que hi ha per la zona, és molt escàs. A temporada d'estiu recomanem aparcar al poble o rodalies ja que s'omple mes ràpid a part de tenir que pagar una taxa si es vol aparcar a la zona de barbacoes.

No té cap dificultat.... només el tram en que es comença a pujar ja per la paret fins a dalt de tot que és bastant desnivell en poc temps, per tant, ens cansem mes ràpid pero cap problema.

CASTELLANO: Subida a la cascada de Salt del Sallent en Sant Privat d'en Bas, por el camino de subida de Les Escales y bajada por el Camí dels Maxos, haciendo así la ruta circular y descubriendo las dos vías de acceso.

Importante llegar bien pronto al parking ya que hay muy poco. En temporada de verano, recomendamos aparcar en el pueblo o cerca ya que hay que pagar una tasa en la zona de las barbacoas.

Ninguna dificultad. Solo el tramo que comienza a subir ya cerca de la cascada hasta arriba, que se sube bastante desnivel en poco tiempo, por lo que el cansancio se accentua, pero sin problema.

• Photo of AASUNE
    AASUNE May 16, 2021

Gràcies per compartir.
    Ens agradat molt

• Photo of RosdeBarcelona
    RosdeBarcelona May 20, 2021

De res!!! M'alegro que us hagi agradat :) per això estan les rutes i les compartim. Gràcies a tu pel comentari :)

• Photo of Tània!
    Tània! Sep 18, 2023

Mooolt xula!! :)

18/09 no i baixava aigua a dalt del Salt..
    Però per la resta tot molt bonic!