Photo ofVall de Madriu-Coll Jovell- Ràmio-Refugi Fontverd-Cabana la Farga-coll Jovell-llac Engolasters. (Andorra) Photo ofVall de Madriu-Coll Jovell- Ràmio-Refugi Fontverd-Cabana la Farga-coll Jovell-llac Engolasters. (Andorra) Photo ofVall de Madriu-Coll Jovell- Ràmio-Refugi Fontverd-Cabana la Farga-coll Jovell-llac Engolasters. (Andorra)

54 minutes
October 13, 2021
October 2021

near Sant Miquel d'Engolasters, Escaldes-Engordany (Andorra)

Aparcament agafem Gr-11 cami dels matxos passant per diferents fonts fins arribar al Coll Jovell, baixem cap a Ràmio i després seguim cap al Refugi de Fontverd (refugi lliure molt ben equipat), seguim una mica més per el costat del riu Madriu fins arribar a la Cabana de la Farga, alla recolem per on hem vingut i passat el refugi de Fontverd a la bifurcació agafem el cami de la dreta que passant per diferents tarteres molt fàcils ens tornarà fins a Coll Jovell i d'aqui pel mateix cami que hem vingut tornarem al parquing, un cop al parquing pugem per vora la carretera uns 200 metres que ens portara a veure el Llac de Engolasters, el voragem i tornem cap a l'aparcament.