Valkenburg Start Koetshuis, En ook hier weer terug. Zwaai over de Emmaberg

March 10, 2024

near Valkenburg, Limburg (Nederland)

Licht oplopend met een flinke klim er in. Met terug weer aflopend met een hele steil stuk. Onverhard gedeelte. verder veel verharde wegen terug niet mogelijk om binnen die 8 km onverharde te pakken. Doel geschikte voor iedereen en niet te lang.

• Photo of Champ1
    Champ1 Mar 10, 2024

Werd mij gevraagd de Foto's plaats. Omdat ik niet extra voor hier rondjes ga wandelen. En zelf privé houdt waar ik wandelen en hoeveel km en de SPEED . Mij plekken. hou ik voor mij zelf. laat jullie mee genieten. Maar mijn mooie plekken blijven voor mij zelf. Ik zet ze op kaart met de hand. Omdat ik het jaren voor bedrijven en voor Winkelverenigingen en de Nacht jaren gedaan heb met de jongens die ik trainde. Iets privé blijft voor mij en de mannen die ik train. Om figuren niet een aan wijziging te geven waar wij veel op pad zijn. Om gekken dingen uit te halen. En ook waar onze Auto's staan. Tijd terug hadden ze anderen mensen met twee bussen klem gezet op een tocht. Dat de Heren van gulpen dachten was mijn auto. Vaak genoeg BANDEN STUK STEKEN. EN BEKRASSEN. En dan komen die Indianen verhalen van dat tuig uit Gulpen weer. Dat en dit Laster en Roddel waar je ziek van wordt. Ze spreken over zich zelf als je anderen mensen beklets. Dat zijn meestal de daders. Kreeg ooit een bericht mij graf waS ERGENS Langs de weg daarom niet mijn privé wandelingen. Voor ze mij in een graf krijgen. Moeten ze MET VELEN KOMEN.KIJKEN WIE WINT. IK WEET DAT ER HIER MIJ VOLGEN. ONDER GEEN NAAM EN FOTO. LAFAARDS ZIJN HIER OM TE KIJKEN WAAR IK MIJ STAPPEN ZET.