Vakantiehuis levalyparadis : wandeling hargnies : la boucle de la frontière

Photo ofVakantiehuis levalyparadis : wandeling hargnies : la boucle de la frontière Photo ofVakantiehuis levalyparadis : wandeling hargnies : la boucle de la frontière Photo ofVakantiehuis levalyparadis : wandeling hargnies : la boucle de la frontière

March 3, 2018
March 2018

•   5 2 Reviews

near Hargnies, Grand Est (France)

Middelmatige wandeling , een stevige klim op het einde , verder heel veel waterpret voor de honden . 85% loslopen , absolute aanrader

de wandeling start aan het eind van de rue de bourseigne in Hargnies

• Photo of dirkran
    dirkran Nov 25, 2018

1; WAT JE DOET IS GEWOON PLAGIAAT, DUS EEN VORM VAN DIEFSTAL!!
    Wat voor verhaal je er ook van maakt, het is en blijft plagiaat.!!
    2; je haalt een gedeelte van de downloads en commentaren weg bij
    de maker van de oorspronkelijke route, dus ook een gedeelte van het
    plezier van het maken !!!
    Ik blijf daarnaast van mening dat het wel een erg makkelijke manier van
    routes publiceren is, EEN ANDER BESTEEDT ER SOMS DAGEN AAN, EN JIJ LOOPT 'M
    EN ZET 'M OP JE ACCOUNT ALS JE HET EEN LEUKE ROUTE VINDT---MAKKELIJK NIET?
    En nee, het kan niet zo zijn dat het de bedoeling is dat je reeds gemaakte
    routes herpubliceert

• Photo of sandrake
    sandrake Dec 5, 2018

Beste dirkran, deze wandeling heb ik al jaren geleden in een wandelgids teruggevonden van de toeristische dienst , het is wel gemakkelijk om je op deze manier alle wandelingen toe te eigenen, deze wandeling is niet gedownload , maar gevolgd via de gids en de gele strepen. gelieve uw opmerking te verwijderen Mvg van geen dirkran fan meer

• Photo of dirkran
    dirkran Dec 6, 2018

Beste Sandrake,
    Deze route is door mij gepubliceerd op 12 juni 2014, dus ik zou graag de wandelgids willen zien of de naam ervan willen hebben.
    Dirkran

• Photo of sandrake
    sandrake Dec 6, 2018

De naam van het franstalige boekje zelf weet ik niet meer maar ik heb toevallig nog een copie van de bladzijde van de wandeling die we gewandeld hebben. Ik heb deze bij de reeks foto's ingevoegd

• Photo of Mia De Block
    Mia De Block Dec 6, 2018

Les Ardennes ...à pied(Topoguides)

• Photo of Erna Lindhout
    Erna Lindhout May 19, 2019

Prachtige wandeling

• Photo of marissa79
    marissa79 Aug 11, 2021

Superleuke route, maar niet meer "matig". Brug is er niet meer, dus je moet het water over via boomstammetjes. Voor mensen die niet zo goed ter been zijn is dat misschien lastig.

• Photo of mirandacozyns
    mirandacozyns Dec 14, 2022

Heel mooie route, we hadden eigenlijk wikiloc niet nodig omdat dit een erg goeie bewegwijzering bevat,ik begrijp daarom ook de opmerking van Dirk niet. Het Brugje is niet meer, maar er lagen gelukkig metalen platen en op die manier konden we zonder natte voeten toch over het riviertje.