Photo ofV. Remeta - SC Gusle - Stražilovo - BikePark - Astal - Norcev - Grgeteg - V.Remeta Photo ofV. Remeta - SC Gusle - Stražilovo - BikePark - Astal - Norcev - Grgeteg - V.Remeta Photo ofV. Remeta - SC Gusle - Stražilovo - BikePark - Astal - Norcev - Grgeteg - V.Remeta

February 14, 2021
February 2021

near Velika Remeta, Vojvodina (Serbia)

Obišli smo:
Šumarska kuća 320mnv
Kurjakovac 368mnv
Astli 485mnv
Norcev 520mnv
Vučin vlak 473mnv
Ignjatov Hrast 473mnv

Stazu smo izvukli iz 3 različita treka.

Krenuli smo iz Manastira Velika Remeta i zapratili smo markacije koje vode prema Stražilovu,izašli smo,posle kratkog i blagog uspona,na Partizanski put.Odlučili smo da idemo desno prema SC Gusle i da se spustimo do Stražilova potokom Glibovac. Primetio sam da ovim delom ide neka MTB staza ali je ona u jaaako lošem stanju pa smo često skretali sa nje. Staza kojom smo mi prošli je BILA PROHODNA TADA OVOG DANA OVE GODINE.Taj deo strm i zanimljiv preporuka svima. Izlazimo na stazu koja vodi do Stražilova,podno spomen ploče Branku Radičeviću. Idealno mesto za prvu (nama i jedinu)pauzu.Nastavljamo našu šetnju prema PD Stražilovo ali se ne penjemo do njega nego nastavljamo pravo prema Bukovcu i Bike parku. Pred sam izlaz iz šume očekuje nas jedan malo teži uspon,kratkog daha. Iz šume se izlazi podno Srednjeg Čota 310mnv i idemo prema kasarni i opet idemo levo prema vidikovcu Ksena. Od vidikovca se penjemo odlično obeleženom stazom prema Norcevu ili kako na stazi piše TV TORANJ.
Dolazimo do istog i prelazimo put i spuštamo se obeleženom stazom prema Manastiru Grgeteg. Uz put prolazimo preko Vučinog Vlaka 473mnv Ignjatov Hrast 473mnv i silazimo u dvorište manastira.Obilazimo ovaj predivan Manastir i nastavljamo prema Manastiru Remeta. Okolo naokolo bliže i eto nas na kraju naše šetnje.

Nzm zašto je počelo da snima tako kasno kad sam dobio potvrdu da imam signal dosta ranije. Staze JE KRUŽNA.