Üzümlü İskele Sısla Mevki - Apollonia Antik Kenti

Photo ofÜzümlü İskele Sısla Mevki - Apollonia Antik Kenti Photo ofÜzümlü İskele Sısla Mevki - Apollonia Antik Kenti Photo ofÜzümlü İskele Sısla Mevki - Apollonia Antik Kenti

November 2, 2021
November 2021

near Kadirleryakası, Antalya (Türkiye)

Üzümlü Sıska Mevkiinde konaklamanızı yaptık ve yola çıktık. Yol Kaş liman ağzı rotasına göre daha kolay biraz eğimli traktör yollarından geçtik. Bogazcık köyüne 500 metre kala Apollonia Antik Kenti tabelasından döndük. Dönüş yapmadan önce Likya Pansiyon önünde çeşme var suyunuzu mutlaka alın. Antik kente rota vardı fakat kamp çantamız varsa yolu tavsiye etmiyorum. Bu sebeple belirli bir süre traktör yolundan devam edip antik kente çıkacak temiz bir yamaç aradık. Buraya kadar herşey güzeldi fakat çantalar ile yukarı tırmanmak çok güç. Sürekli hareket halinde olan kayalara basarak ilerleyebiliyorsunuz. Vardığınızda ise tüm zorluğa degecegini anlıyorsunuz. Konaklamamızı Kaya Mezarları arasında çadır ile gerçekleştirdik.