Ur - Santuari de la Mare de Déu de Bell-lloc - Ur

Photo ofUr - Santuari de la Mare de Déu de Bell-lloc - Ur Photo ofUr - Santuari de la Mare de Déu de Bell-lloc - Ur Photo ofUr - Santuari de la Mare de Déu de Bell-lloc - Ur

April 18, 2019
April 2019

near Ur, Occitanie (France)

Excursió circular que puja al Santuari de la Mare de Déu de Bell-lloc des del poble de Ur. L'itinerari és senzill i ens permet tenir unes vistes immillorables de gran part de la Cerdanya i dels massissos del Cadí-Moixeró, el Canigó, el Puigmal i Andorra. L'ermita, que sembla que fou construïda a principis o mitjans del segle XIII, va ser declarada Monument Històric de França a principis dels anys 80. El convent i part de l'església van ser destruïts i, per això, avui en dia només es conserva part de l'església.

Ruta molt maca! Bona caminada!

Photo ofSantuari de la Mare de Déu de Bell-lloc Photo ofSantuari de la Mare de Déu de Bell-lloc Photo ofSantuari de la Mare de Déu de Bell-lloc

Santuari de la Mare de Déu de Bell-lloc

• Photo of roger felip
    roger felip Dec 25, 2019

gracies a les pautes donades pots seguir la ruta perfectament