Under Spathi summit/Katharo-lekanida-Aspro seli-towers of Spathi

Photo ofUnder Spathi summit/Katharo-lekanida-Aspro seli-towers of Spathi Photo ofUnder Spathi summit/Katharo-lekanida-Aspro seli-towers of Spathi Photo ofUnder Spathi summit/Katharo-lekanida-Aspro seli-towers of Spathi

August 25, 2019
August 2019

near Vrysídia, Crete (Greece)

Αγαπημένη βόλτα στις βόρειες υπώρειες του Σπαθιού και συγκεγκριμένα στη Λεκανίδα με τα πολλά παλιά μιτάτα ,στο Άσπρο σελί με το μιτάτο του Σάββα Κρασανάκη αλλα και πέρασμα στους πύργους όπως λέγονται εώς τη πηγή του Σπαθιού που υδρέυεται ο Άγιος Γεώργιος στο Λασίθι. Η θέα κόβει την ανάσα φροντίστε μόνο να είναι μέρα χωρίς πολύ αέρα.
Ελέυθερη επιστροφή σχεδόν όπως ανεβήκαμε ,αν κάποιος όμως δεν έχει ξαναπάει ενδύκνειται το ρέμα της Λεκανίδας γι αυτό,ειναι συναρπαστική, .
Νερό θεωρητικά στη πηγή του Σπαθιού αλλά επειδή είναι 'πιασμένο' καλύτερα να φροντίσετε από πρίν.
Αν παρ ελπίδα χρειαστείτε νερό υπάρχει πηγή στη ΒΔ πλευρά του Αφικλή, στοίδιο ύψος περίπου με τη πλατεία του και σε απόσταση περίπου 300μ. από τη διαδρομή μας,αν δλδ τον περπατήσετε από τα δυτικά θα πέσετε πάνω της.
Επίσης στο σημείο εκκίνησης νότια και ακριβώς πάνω από τη βραχούρα που κάνει είναι η πηγή Αγιοθέσι που θεωρείται και το καλύτερο νερό της περιοχής,ανεβαίνει με μονοπάτι, Υπολογίστε 15λ. απόσταση. Τέλος στο 1.2χιλ. όπως ανεβαίνουμε βρίσκουμε λαγκάδι,αν πάμε δεξιά,βόρεια με το λαγκάδι στα 400μ. έχει και άλλη πηγή,η κατεβαίνοντας στο 8.3χιλ.

Photo ofΤο ρέμα του Αφικλή που μας οδηγεί πάνω Photo ofΤο ρέμα του Αφικλή που μας οδηγεί πάνω Photo ofΤο ρέμα του Αφικλή που μας οδηγεί πάνω

Το ρέμα του Αφικλή που μας οδηγεί πάνω

Photo ofΗ ΄πλατεία' του Αφικλή που τη βρίσκουμε στο τέλος του ρέματος όπως ανεβαίνουμε,από εδώ πάμε ΝΔ με μονοπάτι Photo ofΗ ΄πλατεία' του Αφικλή που τη βρίσκουμε στο τέλος του ρέματος όπως ανεβαίνουμε,από εδώ πάμε ΝΔ με μονοπάτι Photo ofΗ ΄πλατεία' του Αφικλή που τη βρίσκουμε στο τέλος του ρέματος όπως ανεβαίνουμε,από εδώ πάμε ΝΔ με μονοπάτι

Photo ofΤο μόνο μιτάτο που 'στέκει' ακόμα στη Λεκανίδα Photo ofΤο μόνο μιτάτο που 'στέκει' ακόμα στη Λεκανίδα Photo ofΤο μόνο μιτάτο που 'στέκει' ακόμα στη Λεκανίδα

Το μόνο μιτάτο που 'στέκει' ακόμα στη Λεκανίδα

Photo ofτο μιτάτο του Σάββα Κρασανάκη στο Άσπρο Σελί. Photo ofτο μιτάτο του Σάββα Κρασανάκη στο Άσπρο Σελί. Photo ofτο μιτάτο του Σάββα Κρασανάκη στο Άσπρο Σελί.

το μιτάτο του Σάββα Κρασανάκη στο Άσπρο Σελί.

Στη κορυφή των Πύργων του Σπαθιού.