UN VOLT PER BENA

November 18, 2018
November 2018

near Enveig, Occitanie (France)

Des d'Enveig agafem la carretera que puja cap a Bena i Brangolí i deixem el cotxe en un petit espai que hi ha al costat de la vila de Vacances. A partir d'aquí anirem seguint els senyals groc i vermell que s'enfilen al costat de la tanca de la vila.

Anirem pujant pel camí carner que s'enfila fins al Coll de Bena on comença de planejar fins al poble. Poc després de les darreres cases trobem una cruïlla amb un indicador que dóna tres opcions, una cap a Porta i Porté, l'altra cap a la Tor de Querol i Enveig que és d'on venim nosaltres i la tercera cap a coll Joell que és la que seguirem.

A pocs metres arribem a l'aparcament que hi ha amb un indicador i un mapa de la zona del Carlit al tour del qual forma part l camí que estem seguint. Tirem recte i després d'una petita drecera pel camí antic ja no deixarem l'asfalt fins al lloc on hem deixat el vehicle.

Encara que la meitat de l'excursió és per asfalt es tracta d'una pista que si no és en temps de vacances no és gens transitada.

PictographInformation point Altitude 5,213 ft

PictographInformation point Altitude 4,677 ft

• Photo of silbike
    silbike Nov 3, 2019

Molt bones vistes!!! I colors de la tardor per disfrutar! Moltes gràcies per la ressenya!!

• Photo of tomasdevic
    tomasdevic Nov 5, 2019

Gràcies a tu silbike pel teu comentari. I tal com dius, ara la tardor , paga la pena. Salut.