Un dia molt especial: pujada al Taga amb la nevada del 9/3/2024

Photo ofUn dia molt especial: pujada al Taga amb la nevada del 9/3/2024 Photo ofUn dia molt especial: pujada al Taga amb la nevada del 9/3/2024 Photo ofUn dia molt especial: pujada al Taga amb la nevada del 9/3/2024

March 10, 2024
March 2024

near Ogassa, Catalunya (España)

L'Hivern del 2024 ha estat especialment sec i calorós. En els darrers mesos, havia intentat fer alguna caminada "més hivernal" però el temps no acompanyava gens. Escassetat de neu al Puigmal en un mes de gener.....
Així que quan el dia 9/3/2024 caigué l'espectacular nevada, no varem poder desaprofitar l'ocasió per sortir a fer una caminada hivernal,,, com les d'abans, quan hi havia bons tous de neu i feia fred de debó.
No decsriuré la pujada al Taga des de Sant Martí d'Ogassa, doncs l'excursió ha estat mil vegades descrita al wikiloc.
Si que vull compartir les impressionants imatges d'un dia de nevada espectacular, en ple mes de març.
Ah! i l'esglèsia romànica de Sant Martí d'Ogassa és quelcom que val la pena visitar.