Umoljani - Gradina - Kobilica - Saruk - Veliki Vrh - Siljevaca - Umoljani

Photo ofUmoljani - Gradina - Kobilica - Saruk - Veliki Vrh - Siljevaca - Umoljani Photo ofUmoljani - Gradina - Kobilica - Saruk - Veliki Vrh - Siljevaca - Umoljani Photo ofUmoljani - Gradina - Kobilica - Saruk - Veliki Vrh - Siljevaca - Umoljani

January 8, 2018
January 2018

near Umoljani, Federation of Bosnia and Herzegovina (Босния һәм Герцеговина)

Pristup iz Sarajeva preko Bjelašnice i Babinog dola gdje se nastavi dalje prema selu Šabići. U Šabićima se skrene desno ka Umoljanima. U Umoljanima prođe se kroz selo par stotina metara prema restoranu "Kod Muce" gdje se može parkirati auto.

Tura počinje iz sela Umoljani na Bjelašnici a ide rutom najprije prema Gradini. na Gradini put se odvaja u dva smijera, lijevo prema Studenom potoku i desno prema Crvenom klancu. Na ovom mjestu skrenuti desno a onda nakon stotinu metara sići sa puta i skrenuti lijevo kroz dolinu gdje vodi markacija prema Oblju. Track najprije vodi do vrha Saruk (1.726 mnv) a potom se penje prema vrhovima Kobilica, Istočnom i Zapadnom vrhu (1.825 i 1.826 mnv). Na dosta mapa vrh Saruk je pogrešno mapiran, sjevernije od stvarnog vrha, tako da vas to ne buni. Markacija na ovom mjestu vodi ka Oblju tako da se napusti i nastavi desno ka Kobilici. U povratku track se spušta u Crveni klanac i penje ka Velikom Vrhu (1.726) a zatim u povratku preko Siljevače spušta se između ovoga vrha i Pošijka i vraća stazom prema rezervoaru iznad sela.

NA OVOJ RUTI NEMA OPSANOSTI OD MINA.