Photo ofΥμμητός κυκλική (Πυροφυλάκιο Καισαριανής - Μονή Ταξιαρχών Αστερίου- Εκκλησάκι Ανάληψη - Μονή Καισαριανής) Photo ofΥμμητός κυκλική (Πυροφυλάκιο Καισαριανής - Μονή Ταξιαρχών Αστερίου- Εκκλησάκι Ανάληψη - Μονή Καισαριανής) Photo ofΥμμητός κυκλική (Πυροφυλάκιο Καισαριανής - Μονή Ταξιαρχών Αστερίου- Εκκλησάκι Ανάληψη - Μονή Καισαριανής)

May 22, 2021
May 2021

near Vlitikós Stathmós, Attica (Greece)

Η διαδρομή ξεκινάει από πυροφυλάκιο Καισαριανής και έχει συνεχή ανηφόρα τόσο από τα μονοπάτια (5,7 και 10) όσο και από την άσφαλτο σε κάποια σημεία. Στον χάρτη φαίνεται να χάθηκε το σήμα σε τρία σημεία αλλά μέχρι και τα 5.5 χλμ έχει μόνο ανηφόρα. Λίγο πριν το τελείωμα του ανηφορικού κομματιού περάσαμε από τη Μονή Ταξιαρχών Αστερίου και μπήκαμε στο ευδιάκριτο μονοπάτι στο οποίο πήγαμε δεξιά για να κάνουμε κυκλική διαδρομή. Στη συνέχεια αρχίσαμε την καταβαση η οποία έχει πολύ ωραία θέα και φτάνει στο εκκλησάκι της Ανάληψης και λίγο πιο κάτω στο Μοναστήρι Καισαριανής-μονοπάτι 15. Τερματίζει στο πυροφυλάκιο Καισαριανής.