Υμηττός - Φραγκομονάστηρο - Αρχαίο λατομείο - Δρακόσπιτο

Photo ofΥμηττός - Φραγκομονάστηρο - Αρχαίο λατομείο - Δρακόσπιτο Photo ofΥμηττός - Φραγκομονάστηρο - Αρχαίο λατομείο - Δρακόσπιτο Photo ofΥμηττός - Φραγκομονάστηρο - Αρχαίο λατομείο - Δρακόσπιτο

June 3, 2018
June 2018

•   4.3 2 Reviews

near Vlitikós Stathmós, Attica (Greece)

Εύκολη κυκλική πεζοπορική ανάβαση έως το δρακόσπιτο του Υμηττού, με λίγα σημεία μεσαίας δυσκολίας κατά την επιστροφή.

• Photo of Paris G.
    Paris G. Dec 24, 2020

Παιδια,πολυ ωραια διαδρομη με εναλλαγές στο τοπιο και ωραια θέα.Λιγη μονο προσοχη προς το ανεβασμα στο δρακοσπιτο,καθως σε καποια σημεια η πετρες γλιστράνε πολυ.

Πολυ ωραια διαδρομη!!!!

• Ελπίδα Κιλουκιώτη Feb 11, 2021

Είμαστε αρχάριοι στα βουνά... Η διαδρομή είναι εύκολη με εναλλαγές τοπίου... Είναι κυκλική οπότε μπορείς να τη διαλύσεις όπως ο συντάκτης ή αντίστροφα. Εμείς τη πήγαμε αντίστροφα από το συντάκτη. Συναντήσαμε στο πρώτο μας χλμ αποτομη σχετικα ανηφόρα ενώ μετά είχα με μικρές υψομετρικες διάφορες. Περπατάς είτε σε μονοπάτια είτε σε χωματοδρομο. Έχει και το άχαρο σημείο της η διαδρομή, και αυτό δεν είναι άλλο από το τμήμα προς το δρακοσπιτο όπου είναι γυμνός ο Υμηττός. Εκεί προς δρακοσπιτο θέλει λίγο περισσότερη προσοχή γιατί εύκολα μπορεί να πέσεις από τις πέτρες που κυλάνε καθώς πας να πατήσεις ...