Photo ofΥμηττός-Ηλιούπολη-κίτρινο μονοπάτι-Μνημείο Μιχαηλίδη-Σέσι-Προφήτης Ηλίας Κορωπίου Photo ofΥμηττός-Ηλιούπολη-κίτρινο μονοπάτι-Μνημείο Μιχαηλίδη-Σέσι-Προφήτης Ηλίας Κορωπίου

February 21, 2023

near Ilioúpoli, Attica (Greece)

-Ξεκινάμε απο τέρμα Σοφοκλή Βενιζέλου Ηλιούπολη
-Μετά απο 700μ. απόσταση φθάνουμε στον πάνω χωματόδρομο
-Περνάμε απέναντι και εντοπίζουμε το κίτρινο μονοπάτι το οποίο ακολουθούμε σε όλη την υπόλοιπη διαδρομή μας.
-μετά απο 1.500μ. απόσταση φθάνουμε στο μνημείο Μιχαηλίδη(σχετικά δύσκολη ανάβαση) σε ασαφές μονοπάτι, προσοχή στα κίτρινα σημάδια και τις σωρούς απο πέτρες
-Ακολουθούμε το μονοπάτι με τα κίτρινα σημάδια
-Φθάνουμε σε χωματόδρομο περνάμε απέναντι (σημείο σιδερένιος σταυρός)
-Ακολουθούμε τα σημάδια και καταλήγουμε σε χωματόδρομο
-Κάνουμε αριστερά και στα 200μ. ξαναβρίσκουμε το κατηφορικό μονοπάτι στα δεξιά μας(αν δεν το βρούμε συνεχίζουμε στον χωματόδρομο)
-Διασχίζουμε σχεδόν κάθετα το Σέσι και κατευθυνόμαστε προς χτίσματα ,στάνες αφού αφήσουμε πίσω μας τον τελευταίο χωματόδρομο
-Μπροστά μας είναι η κορυφή Προφήτης Ηλίας
-Ακολουθούμε τα σημάδια μέχρι την κορυφή
-Συνεχίζουμε και κατηφορίζουμε προς το πλάτωμα του Προφ.Ηλία το οποίο αρχίζει και φαίνεται.
-Φθάνουμε στον Προφ.Ηλία

Συναντάμε το εκκλησάκι, ερείπια αρχαίου ναού , στέγαστρο για ξεκούραση και πηγάδι με κρύο νερό

Επιστροφή
-Πίσω με την ίδια διαδρομή