Υμηττός-Ηλιούπολη-Καταφύγιο-Μνημείο Μιχαηλίδη-Λάκα Χαλιδούς-Σέσι-Υψωμα 827-Πύργος-Ρέμα Καρέα-Εδρα-Μονή Καρέα-Ηλιούπολη

February 23, 2023

near Ilioúpoli, Attica (Greece)

-Τέρμα Σοφοκλή Βενιζέλου
-Χωματόδρομος ,πάμε ευθεία προς το φράγμα και ανηφορίζουμε το μονοπάτι προς τα αναρριχητικά πεδία
-Περνάμε απέναντι τον χωματόδρομο και στα αναρριχητικά πεδία κάνουμε αριστερά
-Συνεχίζουμε το μονοπάτι προς τον πάνω χωματόδρομο
-Στον πάνω χωματόδρομο κάνουμε αριστερά για λίγα μέτρα και αμέσως δεξιά
-Αφήνουμε διασταύρωση προς τα δεξιά μας και κατευθυνόμαστε προς το καταφύγιο
-Ανεβαίνουμε το μικρό απότομο μονοπάτι πίσω απο το καταφύγιο
-Συναντάμε χωματόδρομο και τον ακολουθούμε προς την άνοδο
-Στα δεξιά μας συναντάμε το πορτοκαλί μονοπάτι που μας οδηγεί στο μνημείο
-Στο μνημείο ακολουθούμε το μονοπάτι πίσω απο το πεζούλι(κάθισμα)προς την κορυφή
-Σε λίγο συναντάμε χωματόδρομο που μας οδηγεί σε διασταύρωση άλλου χωματόδρομου
-Στη διασταύρωση προς Αργυρούπολη κάνουμε αριστερά σε ασαφές μονοπάτι με κόκκινα σημάδια που κατηφορίζει τη Λάκκα της Χαλιδούς
-Μετά 1.500μ. χωρίς μονοπάτι λίγο περίπλοκη πορεία χωρίς πρόβλημα όμως
βλέπουμε πυλώνα της ΔΕΗ και το τέλος χωματόδρομου, 320μ. κατάβασης, κλίση 12 μοίρες
-Ευκολα προσεγγίζουμε το καταφύγιο και το εκκλησάκι στο Σέσι
-Δίπλα σε χτίσμα απέναντι απο εκκλησάκι στην αρχή του ρέματος συναντάμε σημάδια ή κούκους στα δεξιάμας.
-Ανηφορίζουμε σε ασαφές μονοπάτι με κλίση στις 20 μοίρες περίπου για 1.900μ. απόσταση , υψομετρική διαφορά 377μ. περίπου για 50 έως 60 λεπτά.
-Στο 1.500μ. προσπερνάμε λιθόκτιστο χτίσμα και συνεχίζουμε κάπως πιό ομαλά έως το σημείο 827.
-Φθάνουμε το 827
-Αφήνουμε αριστερά μας τις κεραίες
-Συνεχίζουμε τον χωματόδρομο προς τη θέση Πύργος αλλά τον δρόμο με θέα την Αθήνα
-Αφήνουμε τη διασταύρωση προς γιδοσπηλιά
-Ακολουθούμε κατηφορίζοντας τη διασταύρωση στα δεξιά μας προς Εδρα
-Φθάνουμε στο τέλος χωματόδρομου θέση Εδρα και τον ακολουθούμε
-Στα δεξιά μας συναντάμε το πορτοκαλί μονοπάτι που ακολουθούμε σχεδόν μεχρι την Μονή
-Λίγο πάνω απο την μονή κάνουμε αριστερά σε μονοπάι που μας οδηγεί στο Πλάτωμα Καρεά
-Παίρνουμε το αριστερό μονοπάτι που μας βγάζει σε χωματόδρομο και συστάδα δένδρων
-Κατηφορίζουμε τον χωματόδρομο και φθάνουμε στο τέρμα

Στη διαδρομή υπάρχουν δύσκολα σημεία , ειδικά η ανάβαση απο Σέσι στο σημείο 827
Απαιτείται πολύ καλή φυσική κατάσταση
Ορειβατικός εξοπλισμός με σακίδιο
Νερό
Χάρτης για τα σημεία που δεν πιάνει το κινητό(εντάξει δεν χανόμαστε)
Εκτός μονοπατιού παρακολουθούμε τα πιθανά σημάδια γιατι κάποιες διαδρομές δε χρησιμοποιούνται πολύ πιά