Υμηττός-Ηλιούπολη-Εδρα-Ρέμα Καρέα-Ράχη-Πολυθέα-Μνημείο Μιχαηλίδη

February 20, 2023

near Ilioúpoli, Attica (Greece)

-Ξεκινάμε απο τέρμα Σοφοκλή Βενιζέλου
-Πέρνουμε το χωματόδρομο και στη διασταύρωση κάνουμε αριστερά σε χωματόδρομο
-Σε συστάδες δέντρων (μικρό πλάτωμα) βρίσκουμε δεξιά μας το μονοπάτι που μας οδηγεί στο πλάτωμα Καρέα
-Ακολουθούμε το μονοπάτι που μας οδηγεί ακριβώς κάτω απο τον βράχο με τη σημαία(όπου και δεξαμενή νερού)
-Ακολουθούμε το χωματόδρομο μέχρι τη δεξιά φουρκέτα
-Αφήνουμε το χωματόδρομο και ακολουθούμε το μονοπάτι γαλάζιο προς τυριά
-Ακριβώς στο ρέμα Καρέα (το αριστερό μέρος του) μπαίνουμε μέσα στο ρέμα(πρώην μονοπάτι 101)
-Ανηφορίζουμε δύσκολα έως την Εδρα τέλος χωματόδρομου
-Ακολουθούμε για λίγο το μονοπάτι που ανηφορίζει για ράχη , το αφήνουμε λίγο ποιο πάνω προς τα δεξιά μας
-Μπαίνουμε στο ρέμα ακολουθούμε για λίγο τις σάρες και κάνουμε δεξιά πρός την κορυφογραμμή του ρέματος
-Βρίσκουμε μπλέ σημάδια ή κούκους απο πέτρες και φθάνουμε ψηλά στην κορυφογραμμή
-Ακολουθούμε τα μπλέ σημάδια μέχρι τον χωματόδρομο
-Ελαφρώς αριστερά υπάρχει μικρο μονοπάτι που μας οδηγεί πάλι σε χωματόδρομο τον οποίο ακολουθούμε
-Στη διασταύρωση κάνουμε δεξιά στον χωματόδρομο μέχρι την Πολυθέα
-Ακολουθούμε τον χωματόδρομο προς Αργυρούπολη,Σέσι
-Δεξιά μας διασταύρωση χωματόδρομου μετά μονοπάτι μέχρι το μνημείο