Photo ofΥμηττός: Από Μονή Αγ.Ιωάννου Καρέα σε Κακόρεμα, Δρακόσπιτο Υμηττού, πεδίο Καράβι, επιστροφή μέσω Μονής Αγ. Γεωργίου Κουταλά. Photo ofΥμηττός: Από Μονή Αγ.Ιωάννου Καρέα σε Κακόρεμα, Δρακόσπιτο Υμηττού, πεδίο Καράβι, επιστροφή μέσω Μονής Αγ. Γεωργίου Κουταλά. Photo ofΥμηττός: Από Μονή Αγ.Ιωάννου Καρέα σε Κακόρεμα, Δρακόσπιτο Υμηττού, πεδίο Καράβι, επιστροφή μέσω Μονής Αγ. Γεωργίου Κουταλά.

April 25, 2021
April 2021

near Áyios Ioánnis Karéas, Attica (Greece)

Αφετηρία μας η Ιερά Μονή Αγίου Ιωάννου προδρόμου στον Καρέα. Μέσω σκοπευτηρίου Βύρωνα και παλαιών εγκαταστάσεων Εργάνη φτάνουμε στο Κακόρεμα. Διασχίζουμε το Κακόρεμα και συνεχίζουμε προς δρακόσπιτο Υμηττού και αναρριχητικό πεδίο Καράβι. Κατηφορίζουμε προς την Ιερά Μονή Αγίου Γεωργίου Κουταλά και περνώντας από τις παρυφές του στρατοπέδου Σακέτα επιστρέφουμε στη Μονή Αγίου Ιωάννου Καρέα. Διαδρομή μέτριας δυσκολίας αν και η χθεσινή βροχή την δυσκόλεψε συγκυριακά, λόγω ολισθηρότητας του εδάφους.

Photo ofΑφετηρία η Μονή Αγ. Ιωάννου προδρόμου στον Καρέα. Photo ofΑφετηρία η Μονή Αγ. Ιωάννου προδρόμου στον Καρέα. Photo ofΑφετηρία η Μονή Αγ. Ιωάννου προδρόμου στον Καρέα.

Αφετηρία η Μονή Αγ. Ιωάννου προδρόμου στον Καρέα.

Προς το σκοπευτήριο του Βύρωνα.

Παίρνουμε την ανηφόρα.

Στο βάθος το στρατόπεδο Σακέτα.

PictographPark Altitude 1,085 ft

Προσεγγίζοντας το Κακόρεμα.

Διασχίζοντας το Κακόρεμα.

Στο δρακόσπιτο.

Photo ofΚαθ' οδόν προς το αναρριχητικό πεδίο 'Καράβι'. Photo ofΚαθ' οδόν προς το αναρριχητικό πεδίο 'Καράβι'. Photo ofΚαθ' οδόν προς το αναρριχητικό πεδίο 'Καράβι'.

Καθ' οδόν προς το αναρριχητικό πεδίο 'Καράβι'.

PictographReligious site Altitude 917 ft
Photo ofΚατηφορίζουμε προς τη μονή του Αγ. Γεώργιου του Κουταλά. Photo ofΚατηφορίζουμε προς τη μονή του Αγ. Γεώργιου του Κουταλά. Photo ofΚατηφορίζουμε προς τη μονή του Αγ. Γεώργιου του Κουταλά.

Κατηφορίζουμε προς τη μονή του Αγ. Γεώργιου του Κουταλά.

PictographMountain pass Altitude 995 ft

Στις παρυφές του 'Σακέτα'.