Photo ofΥμηττός (Αγία Παρασκευή, Αγ.Ιωάννης Κυνηγός, Ορυχεία Φυρέ, Σπήλαιο Λιονταριού, κορυφές Κορακοβούνι ΙΙ και Ι, Αγία Παρασκευή) Photo ofΥμηττός (Αγία Παρασκευή, Αγ.Ιωάννης Κυνηγός, Ορυχεία Φυρέ, Σπήλαιο Λιονταριού, κορυφές Κορακοβούνι ΙΙ και Ι, Αγία Παρασκευή) Photo ofΥμηττός (Αγία Παρασκευή, Αγ.Ιωάννης Κυνηγός, Ορυχεία Φυρέ, Σπήλαιο Λιονταριού, κορυφές Κορακοβούνι ΙΙ και Ι, Αγία Παρασκευή)

1929
February 26, 2024
February 2024

near Agiánnis, Attica (Greece)

Κυκλική διάσχιση στο Βόρειο Υμηττό με αφετηρία την Αγία Παρασκευή, ανάβαση από καλοφτιαγμένα μονοπάτια στην Ιερά Μονή Κυνηγού, στα Ορυχεία Φυρέ και στη συνέχεια έως το Σπήλαιο Λιονταριού, όπου πραγματοποιήθηκε επίσκεψη σε αυτό. Συνεχίσαμε την ανηφόρα για την κορυφή Κορακοβούνι ΙΙ (βόρεια), περάσαμε από την κορυφή Κορακοβούνι Ι (νότια), κατηφορίσαμε προς το διάσελο του ΟΤΕ και πριν φτάσουμε σε αυτό ξεκινήσαμε την επιστροφή για την αφετηρία μας μέσα από ευδιάκριτα μονοπάτια και δασικούς δρόμους.

Η διαδρομή είχε χαμηλό βαθμό δυσκολίας διότι η αθροιστική ανάβαση ξεπέρασε μόνο τα 600 μέτρα και το άθροισμα των χιλιομέτρων που περπατήσαμε περιορίστηκε στα 11.

Συνοπτικά η διαδρομή είχε 3 στάδια. Πρώτο στάδιο η ανάβαση από την Αγία Παρασκευή έως το Σπήλαιο του Λιονταριού ακολουθώντας ήπια ανηφορικά μονοπάτια. Δεύτερο στάδιο η τελική ανάβαση στις δύο κορυφές στο Κορακοβούνι ΙΙ και Ι. Τρίτο στάδιο η σταδιακή επιστροφή μας στην αφετηρία ακολουθώντας και πάλι μονοπάτια και δασικούς δρομούς, αλλά και μία σύντομη απόσταση σε άσφαλτο.

Ο καιρός ήταν φθινοπωρινός με αραιές γενικά νεφώσεις ασθενείς ανέμους 2-3 μποφώρ από νότιες διευθύνσεις, ενώ η διαύγεια ήταν σχετικά περιορισμένη.

Οι ξεχωριστές στιγμές της διαδρομής ήταν η επίσκεψη στο Σπήλαιο Λιονταριού και η θέα από τις κορυφές Κορακοβούνι ΙΙ (βόρεια) και Ι (νότια)...

Στατιστικά από το gps:
Μέση ταχύτητα πεζοπορίας (Moving Avg) 3,3 km/h,
Συνολική μέση ταχύτητα (Overall Avg) 2,8 km/h,
Καθαρός χρόνος πεζοπορίας (Moving Time) 3 ώρες και 40 λεπτά,
Συνολικός χρόνος στάσεων (Stopped Time) 42 λεπτά (δεν υπολογίζεται η στάση για την επίσκεψη στο Σπήλαιο Λιονταριού)

Σημείωση: Η διαδρομή πραγματοποιήθηκε ιδιωτικά.

PictographCave Altitude 1,177 ft

Ορυχεία Φυρέ

Στρίβουμε δεξιά

Στο σημείο αυτό είτε πάμε δεξιά είτε πάμε αριστερά θα οδηγηθούμε στο Σπήλαιο Λιονταριού. Εμείς στρίψαμε δεξιά για πιο εύκολη πρόσβαση προς το Σπήλαιο Λιονταριού.