uludağ oteller, büyük zirve,göller,küçük zirve ,oteller bölgesi

Photo ofuludağ oteller, büyük zirve,göller,küçük zirve ,oteller bölgesi Photo ofuludağ oteller, büyük zirve,göller,küçük zirve ,oteller bölgesi Photo ofuludağ oteller, büyük zirve,göller,küçük zirve ,oteller bölgesi

September 16, 2013
September 2013

near Sarıalan, Bursa (Türkiye Cumhuriyeti)

Acemi gruplara önerilmez,Kışın önerilmez.Yaz döneminde yapılabilir.İniş ve çıkışın yoğun olduğu bir parkur

• Mustafa Seçkin Aug 10, 2015

Benim gibi deneyimsiz ve tek başına yola çıkıyorsanız çok zor olduğunu söyleyebilirim. 4 farklı kayıttan bu rotayı takip ettim ve olmasaydı sanırım yolumu bulamazdım . Giden için kolay ama ilk defa için zor. Gidiş ve gelişi kaydettim ve benim gibi acemiler için kendi rotamda bu rotaya referans vererek birkaç detay paylaşacağım.

• Photo of Adem Ali BAŞ
    Adem Ali BAŞ Nov 5, 2015

Zirve ve göller için uygun, güzel bir rota..

• Photo of olmasada olur
    olmasada olur Sep 25, 2020

Benzer rotada diğer gruplar içme suyu olduğundan bahsediyor, bu rotanızda denk geldimi acaba