2. Gün - Ulubey Kanyonu - Uşak / Anayurt Oteli Çekim Mekanı - Nazilli- Denizli

Photo of2. Gün - Ulubey Kanyonu - Uşak / Anayurt Oteli Çekim Mekanı - Nazilli- Denizli Photo of2. Gün - Ulubey Kanyonu - Uşak / Anayurt Oteli Çekim Mekanı - Nazilli- Denizli Photo of2. Gün - Ulubey Kanyonu - Uşak / Anayurt Oteli Çekim Mekanı - Nazilli- Denizli

9 minutes
12 minutes
August 24, 2023
August 2023

near Ulubey, Uşak (Türkiye)

Güzergahımıza devam ederken Ulubey Kanyonuna uğrayıp, aşağılara doğru çadır atmak için inelim derken geç kaldık ve gezi kısa sürdü. Etkileyici bir coğrafya! Çadırlı konaklama sağlayabilseydik harika olacaktı! Diğer taraftan kanyonun dibindeki akarsuya lağım ve farklı türden atık sular veriliyormuş... Ne enteresan değil mi? Gerçi bu ülkede... Neyse sövmeyeceğim... Sonrasında Nazilli' ye doğru sallandık ve Kavur 'un "Anayurt Oteli" film mekanını gördük. Berbat bir restorasyon ve ruhaniyetin kayboluşu!!! Etnografik bir müzeye dönüşmüş. Bu arada film kült çalışmalardan, bilen bilir! İzlemeyenler izlesin lütfen!

Ulubey Kanyonu

Photo ofUlubey Kanyonu ve Anayurt Oteli Çekim Mekanı Photo ofUlubey Kanyonu ve Anayurt Oteli Çekim Mekanı Photo ofUlubey Kanyonu ve Anayurt Oteli Çekim Mekanı