Ulldeter - Pic de l'Infern - Freser - Bastiments - Ulldeter

Photo ofUlldeter - Pic de l'Infern - Freser - Bastiments - Ulldeter Photo ofUlldeter - Pic de l'Infern - Freser - Bastiments - Ulldeter Photo ofUlldeter - Pic de l'Infern - Freser - Bastiments - Ulldeter

6 hours
August 13, 2017
August 2017

near Setcases, Catalunya (España)

Ulldeter - Pic de l'Infern - Freser - Bastiments - Ulldeter

Cim del Freser

Cim Bastiments. Piolet

Creu Bastiments

• Photo of josep figuerola s
    josep figuerola s Aug 13, 2017

Ruta que comença a la curva d'acces al Refugi d'Ulldeter. Pugem fins el Coll de la Marrana i seguim baixant pel cami Classic de Nuria, fins la cabana de Tirapits on esmorçem. Un cami remunta el coll de Tirapits i aviat veiem el cami a cim del Pic de l'Infern on arribem superant un tram aeri de trepada. Bonic cim sobre els llacs de Carança. Seguim el cami per la cresta que ens portara al segon cim d'aviu: El Freser. Seguim crestejant per pujar el llom del Bastiments. Baixada cap al coll de la Marrana, el refugi d'Ulldeter i el parquing.