Ύδατα Στυγός - Διάσχιση με συνθήκες χειμερινού βουνού

Very difficult
March 7, 2021
March 2021

near Áno Mesoroúgi, West Greece (Greece)

Ξεκινήσαμε απο το τέλος του χωματόδρομου που ξεκινάει από το Χωριό Σόλο και φτάνει μέχρι τον ποταμό Κράθη. Σε εκείνο το σημείο έχει και ταμπέλα για το μονοπάτι που οδηγεί στη βρύση της Γκόλφως. Η τοποθεσία αυτή ονομάζεται 4 έλατα.
Για ξεκινήσουμε περάσαμε το ποτάμι και ακολουθήσαμε τα σημάδια. Το χιόνι ξεκινούσε γυρω στο ένα χιλιόμετρικο (απόσταση) πριν το Μπαλκονι Στυγός.
Μετά από αυτό το σημείο θελει προσοχή για υπάρχει σαθρο έδαφος και το συρματοσχοινο που υπάρχει εκεί, δεν κρατιέται από πουθενά. Σε πιθανή πτώση δηλαδή θα φύγει κάτω.
Μετά από αυτό το σημείο ξεκινάει χιόνι πολύ. Κραμπον και πιολε απαραίτητα.
Περνώντας τα Ύδατα Στυγος και τα εκτεθειμένα σημεία, το χιόνι ήταν παγωμένο εκεί που έπεφτε το νερό από τον καταρράκτη. Πιο μετα ήταν πιο μαλακό. Θέλει πάρα πολύ μεγάλη προσοχή γιατί το σημείο μετα τον καταρράκτη και την τραβέρσα που έχει είναι εκτεθειμένο πολύ. Ίσως είναι καλύτερα να υπάρχει κάποια ασφάλιση σε αυτό το σημείο.
Κατόπιν συνεχίσαμε για το τηλεσκόπιο "Αρίσταρχος" και μετα κατεβήκαμε διπλα από το lift της πιστας της Στύγας, του χιονοδρομικου κέντρου Καλαβρύτων για να πάμε στο αμάξι που είχαμε αφήσει εκεί από τη προηγούμενη ημέρα