Uçmakdere - Ganos Yolu

November 13, 2021
November 2021

near Uçmakdere, Tekirdağ (Türkiye)

Uçmakdere merkezinden başlayan bu parkurun yaklaşıl ilk 15 kilometrelik kısmı toprak yoldan ilerlemektedir. Bu kısımdaki tek zorluk 800 kilometreye yakın irtifa alıyor olmanız.
Son 3 kilometrelik kısıma geldiğinizde patikaya giriyorsunuz ve başında 50-100 metrelik çok tehlikeli bir yamaç geçişi yapıyorsunuz. Bu geçiş bölgesinde zemin heyelan nedeniyle sürekli kaymakta, bu sebeple de en ufak hatanızda metrelerce aşağı düşerek hayatınızı kaybetmeniz işten bile değil.

Tehlikeli geçişi geçtikten sonra ise güzel bir patikayı takip ederek manzara eşliğinde devam ediyor. Son kısımlara doğru 13.11.2021 tarihi itibariyle akmayan bir dere kenarından yürüyerek Uçmakdere’ye varıyorsunuz.

Özet: Genel olarak çok kolay ve keyifli bir parkur olsa da çok tehlikeli yamaç geçişi bulunduğundan burada çok dikkat edilmeli eğer tecrübe eksikliğiniz varsa ve geçemeyeceğinizi düşünüyorsanız bu noktadan sonra vazgeçmelisiniz.