Photo ofUçhisar Bağlıdere Vadisi (Love Valley) Çavuşin, Güllüdere (Rose Valley), Kızılçukur (Red Valley) Göreme, Uçhisar Photo ofUçhisar Bağlıdere Vadisi (Love Valley) Çavuşin, Güllüdere (Rose Valley), Kızılçukur (Red Valley) Göreme, Uçhisar Photo ofUçhisar Bağlıdere Vadisi (Love Valley) Çavuşin, Güllüdere (Rose Valley), Kızılçukur (Red Valley) Göreme, Uçhisar

September 24, 2022
September 2022

near Uçhisar, Nevşehir (Türkiye)

Akşam karanlığa kalmamak için Göreme'den Uçhisar'a Güvercinlik Vadisinden geçerek çıkmadım. Bu güzergah kullanılsa da mesafe aynı kalıyor ve parkurun Göreme geçişi hariç tamamı doğanın içinden geçiyor hale geliyor. Uçhisar Bağlıdere Vadisi (Love Valley) Çavuşin, Güllüdere (Rose Valley), Kızılçukur (Red Valley) Göreme, Uçhisar rotası Göreme Uçhisar arasında görülmeye değer vadilerin önemli bir kısmını görmeyi sağlıyor.

Haritada Bağlıdere Vadisi girişinde sola doğru hareketi dikkate almadan sağa doğru (fotoğrafta da görülen tabelayı takip ederek) yönelmek gerekiyor. Çavuşin de de köyün içine girmeden doğrudan Güllü Vadiye doğru gidilmeli. Bu fazla yürüyüşler çıkınca güzergah 25 Km civarı bir uzunluğa düşecektir.