Ubla - V.Jastrebica - Dobri do - Pirina poljana - Ubla

Photo ofUbla - V.Jastrebica - Dobri do - Pirina poljana - Ubla Photo ofUbla - V.Jastrebica - Dobri do - Pirina poljana - Ubla Photo ofUbla - V.Jastrebica - Dobri do - Pirina poljana - Ubla

September 22, 2015
September 2015

near Ubli, Republika Srpska (Bosnia and Herzegovina)

U selu Tuli, sa magistrale ima oznaka za Ublu. Put je asfaktni, nekoliko kilometara i dodjete do pocetka sumskog puta. Ispod borova ostavite auto, jer dalje moze samo terenac. Dalje sumskim putem i za cca 1,3 km ima skretanje lijevo, kroz sumu, za V. Jastrebicu. Na grebenu kroz bukovu sumu ste otprilike za jos 1,5h. I jos 1h grebenom i eto vas na V.Jastrebici. Povratak je bio greska - htjeli smo da napravimo krug, pa smo slijedili (navodnu) marku ka Pirinoj Poljani. Ona kao ide grebenom zajedno sa markom za Vucji Zub i trebalo bi negdje da se odvaja, ali mi to odvajanje nismo vidjeli, iako smo pomno pratili. Stoga smo na sedlu, Prijeslo cini mi se, odmah prije V.Zuba, oborili desno, preko skrapa, kamenjara i sl. I nekako se ipak probili do staze malo prije Dobrog dola. Odatle je sve "autoputem" do Uble.

• Photo of hadzun
    hadzun Feb 26, 2016

Odvaja se iza Vučjeg zuba (kad gledaš odakle si došao). Ima i neka sajla i obnovljena marka, spušta se u dolu...