Τζουμέρκα : Ματσούκι - Κακαρδιτσα ( Αθαμανικά όρη)

Photo ofΤζουμέρκα : Ματσούκι - Κακαρδιτσα ( Αθαμανικά όρη) Photo ofΤζουμέρκα : Ματσούκι - Κακαρδιτσα ( Αθαμανικά όρη) Photo ofΤζουμέρκα : Ματσούκι - Κακαρδιτσα ( Αθαμανικά όρη)

April 28, 2024
April 2024

•   5 3 Reviews

near Matsoúki, Epirus (Greece)

Κλασική διαδρομή ανάβασης στην Κακαρδίτσα από το χωριό Ματσούκι . Το δύσκολο κομμάτι της διαδρομής είναι να φτάσεις στο χωριό Ματσούκι , άπειρες στροφές ,αλλά και πανέμορφη συνάμα η οδική διαδρομή .
Η έναρξη της διαδρομής έχει ως αφετηρία τον ξενώνα Ματσούκι και μέχρι την στάνη στα 1850 μ περίπου δεν παρουσιάζει καμία δυσκολία , μεγάλο μέρος του περιλαμβάνει κίνηση σε χωματόδρομο, διάσχιση ρεμάτων, οι εικόνες των καταρρακτών που σχηματίζει το νερό που κυλάει από την κορυφογραμμή, καθώς και η θέα προς γειτονικές κορυφές καθώς και προς το Συρράκο και τους Καλλαρύτες, προσδίδουν ενδιαφέρον σε όλη τη διάρκεια της πορείας.
Από την στάνη και μετά η διαδρομή γίνεται πιο απαιτητική , ο βαθμός χιονοκάλυψης σε αναγκάζουν να παρεκλίνεις της πορείας του μονοπατιού , και από το πρώτο πατάρακι και μετά το ιχνος μας ακολουθεί πο ελεύθερη πορεία για να αποφύγουμε το χιόνι .
Απο το μικρό πατάρι και μετά σας συνιστούμε να ακολουθήσετε και για την άνοδο και για την κάθοδο σας ,την δικιά μας κάθοδο .(υπάρχουν και τα αντίστοιχα waypoints).
Η θέα από την κορυφή (εάν το επιτρέψει η συννεφοκάλυψη )θα αποζημιώσει τον κόπο σας .
Νερό θα βρείτε στην στάνη , όσο και στα ρέμματα που θα συναντήσετε.

Όσοι επισκεφτούν το Ματσούκι, καλό είναι να επισκεφτούν και τα αξιοθέατα της περιοχής. Σ' αυτά περιλαμβάνονται ο παραδοσιακός νερόμυλος και οι νεροτριβές του χωριού, καθώς και το μοναστήρι της Βύλιζας.
Οι ορειβάτες και οι αναρριχητές ασκούν το άθλημα τους κάτω από συνθήκες όπου υπάρχει κίνδυνος ατυχήματος και η εξωτερική βοήθεια μπορεί να μην είναι διαθέσιμη. Με αυτό κατά νου ασκούν τη δραστηριότητα τους αυτή µε δική τους ευθύνη και είναι υπόλογοι για την ασφάλειά τους. Οι ενέργειες των ατόµων δεν θα πρέπει να θέτουν σε κίνδυνο τους γύρω τους ούτε και το περιβάλλον .
Καλή ανάβαση .

κτίσμα δίπλα στην στάνη

μικρό πατάρι

PictographInformation point Altitude 6,706 ft
Photo ofλόγω χιονιού πήραμε την αριστερή ράχη . Πιο ομαλή τελικά η δεξιά ,που κατεβήκαμε . Photo ofλόγω χιονιού πήραμε την αριστερή ράχη . Πιο ομαλή τελικά η δεξιά ,που κατεβήκαμε .

Mountain pass

Photo ofακολουθούμε το μονοπάτι μέχρι την κορυφή Photo ofακολουθούμε το μονοπάτι μέχρι την κορυφή Photo ofακολουθούμε το μονοπάτι μέχρι την κορυφή

ακολουθούμε το μονοπάτι μέχρι την κορυφή

Κορυφή Κακαρδίτσα

• Photo of Ηλίας Λευκόπουλος
    Ηλίας Λευκόπουλος Apr 29, 2024

Απαιτητική διαδρομή από τη στάνη έως την κορυφή. Αν υπάρχει χιονοκάλυψη είναι απαραίτητος ο χειμερινός εξοπλισμός

• Photo of Τριανταφυλλίδης Δημοσθένης
    Τριανταφυλλίδης Δημοσθένης Apr 29, 2024

Από τις πιο δύσκολες και απαιτητικές πορείες.

• Pantelis1 May 4, 2024

Πολύ όμορφη και δύσκολη διαδρομή.