TXARLAZO. Basabidea / Sendero

October 28, 2020
October 2020

near Lendoño de Abajo, País Vasco (España)

[EU]

Txarlazon dagoen Urduñako Ama Birjinaren monumentuaren itzalpean dabilen basabidea da, nahiz eta bertaraino ez iritsi. Pagadi eta erkameztietan barrena ibiltzeko aukera ematen digu, baita harbide zahar bat ezagutzeko ere.

Oharra: Martxoaren 1etik irailaren 1era harbideko zatitik igarotzea debekatuta dago, fauna zaintzeko. Hilabete horietan beraz, bueltako bidea leku beretik egitea gomendatzen da.

Urduña ezagutu
Ibilbide gehiago aurkitu
Liburuxka

[ES]

Itinerario que discurre por la ladera bajo el monumento a la Virgen de Orduña, acercándose a éste aunque sin llegar a alcanzarlo. Nos permite pasear a la sombra de hayas y quejigos mientras pisamos las gastadas piedras de una antigua calzada.

Nota: Entre el 1 de marzo y el 1 de septiembre está prohibido pasar por el tramo de calzada para la conservación de la fauna. Durante estos meses por tanto, se recomienda realizar el camino de vuelta por el mismo sitio.