Turó de Valldaura, Pas del Rei i Turó de la Magarola des de Mundet

Photo ofTuró de Valldaura, Pas del Rei i Turó de la Magarola des de Mundet Photo ofTuró de Valldaura, Pas del Rei i Turó de la Magarola des de Mundet Photo ofTuró de Valldaura, Pas del Rei i Turó de la Magarola des de Mundet

February 7, 2024
February 2024

near la Vall d'Hebron, Catalunya (España)

Ruta circular des de la Vall d'Hebron passant per:
- Mirador de Montbau (1.6 km)
- Mirador de Cerdanyola (3.6 km)
- Turó de Valldaura (4.7 km)
- Pas del Rei (5.0 km)
- Turó de la Magarola (5.8 km)
- Font de la Meca (6.7 km)
- La Immaculada (9.0 km)

Matinal a Collserola seguint ruta de mparedes: https://ca.wikiloc.com/rutes-senderisme/font-del-gos-mirador-de-montbau-foras-del-vent-pla-de-la-calma-turo-de-magarola-caminando-en-positi-50019881?utm_medium=app&utm_campaign=share&utm_source=3680331

Ruta circular que va evitant pista i va seguint corriols pujant i baixant. A l'inici i final hi ha tros d'asfalt per ciutat.
Sortim del metro de Mundet i anem cap al barri de la font del gos.
Pujem pel camí del Notari i a nivell del parc infantil, x darrera surt corriol que puja en ziga-zaga cap al Mirador de Montbau. El corriol està net i ben fressat.
Al Mirador de Montbau creuem la carretera i pugem per corriol ben fressat cap a la carretera de les aigues. Seguim a l'esquerra direcció Valldaura, pero ens desviem a la dreta baixant, per despres pujar per camí-corriol cap a casa Juaco.
Seguim carretera de les aigues per tornar a agafar camí/corriol que puja al Mirador de Cerdanyola.
D'allà anem cap al restaurant de Can Valldaura per trosset de pista i corriol (variant de la ruts otiginal) i sortim de nou a carretera i la creuem per pujar pel corriol que passant pel jardí amagat o pla de la calma va al turó de Valldaura.
Des d'allà seguim fins al pas del rei i baixem pel corriol a la dreta. Abans d'arribar a la pista girem a l'esquerra per tornar a pujar pel corriol de sobre que ens portarà al turó de la Magarola.
Des d'allà baixem al coll , prenem la pista de l'esquerra i creuem la carretera de les aigues per agafar corriol que baixa a la font de la Meca.
Seguim baixant pel camí de Sant Cebrià, deixant l'ermita a la dreta, per despres seguir camí cap a Montbau que ens porta a la pista que baixa en ziga-zaga a Mundet. Allà, ja per asfalt, tornem cap al Metro.
Es una ruta agradable, potser excepte el darrer tram per asfalt, inevitable al entrar ja a ciutat.

Cortiol surt x darrera

PictographIntersection Altitude 975 ft

Seguint pista pral

PictographIntersection Altitude 939 ft
Photo ofEsquerra, camí cap a turó d'en Fotja, portella Valldaura Photo ofEsquerra, camí cap a turó d'en Fotja, portella Valldaura

Esquerra, camí cap a turó d'en Fotja, portella Valldaura

Barrera casa juaco

Dreta les aigues

Esq, corriol smunt

Mirador cerdanyola

Creuem pista i dreta avall a Can Vslldaura

Creuem pista i dreta avall

Esq

Creuem carretera dreta avall i prenem corriol surt esquerra amunt

Jardi amagat/pla de la calma

Jsrdi amsgst/pls calma

Dreta

Dreta pista asfalt

Esquerra, turo valldaura, torre de guarda

Esq, turo valldaura, torre de guarda

Pas del rei, dreta avall

Esq, tornem

Recte( dreta) amunt

Turó Magarola

Magarola

Coll, esq pista avall

Creuem pista aigues i corriol avall

Creuem pista i corriol svsll