Turó de Coll Prunere, Basa de Can Bufi, Carena del Pagès, Carena dels Clapers

Photo ofTuró de Coll Prunere, Basa de Can Bufi, Carena del Pagès, Carena dels Clapers Photo ofTuró de Coll Prunere, Basa de Can Bufi, Carena del Pagès, Carena dels Clapers Photo ofTuró de Coll Prunere, Basa de Can Bufi, Carena del Pagès, Carena dels Clapers

May 24, 2023
May 2023

near Mura, Catalunya (España)

Itinerari que surt del segon parking, després de L'Alzina del Salari,(Direcció Mura) baixa a la riera de les Arenes, per remuntar per l'altra costat fins a dalt del Turó de Coll Prunere.
Segueix, i baixa per l'altra costat passant per Coll Prunere, per seguuir per La Carena dels Ginebrers, fins al Coll dels Ginebrers i al balcó de La Basa de Can Bufi.
Seguim, i arribem a la Carena del Pagés, per agafar a la nostra esquerra, direcció al coll d'Eres, peró, agafem el segon corriol que trobem a la nostra esquerra, per baixar per La Carena dels Clapers, fins a la Riera de Les Arenas.
Ara sols ens queda reseguir la riera per el seu marge dret, fins arribar al punt d'Inici

Basa de Can Bufi

CARENA DELS CLAPERS

Carena dels Ginebrers

Turó de Coll Prunere (888M)