Tupavica - Arbinje - Tri Kladenca - Ponor (u povratku)

Photo ofTupavica - Arbinje - Tri Kladenca - Ponor (u povratku) Photo ofTupavica - Arbinje - Tri Kladenca - Ponor (u povratku) Photo ofTupavica - Arbinje - Tri Kladenca - Ponor (u povratku)

August 13, 2020
August 2020

near Dojkinci, Central Serbia (Serbia)

Automobilom smo isli do Tupavice. Posle pesaka sve do strogi rezervat prirode Arbinja. Put je u sustini isti kao do Tupavice manje vise, u nekim delovima losiji u nekim cak i bolji ali definitivno ako hocete kolima da idete da uzmete nekog terenca ali licno bolje iskustvo je da se pesaci zato nismo ni pokusali kolima. Dolazimo do dela gde nema vise ovakav put i idemo u jednu malu stazicu u sumu(dzunglu). Vrlo je mokro gore, ocekujte da ce sigurno da nakvasite noge, posto voda se sliva uz tu putanju i mora se prelaziti potok vise puta. Markacije ima, ali je vrlo slaba zato vrlo pazljivo treba se posmatrati put. Preporuka da se ponese i koristi neka GPS aplikacija na mobilnom ili drugom uredjaju sa mapom. Napokon kada se dodje do Tri Kladenca vodopad i cela priroda oko njega je stvarno izuzetna. Posle toga vracamo se prema Arbinju, moram napomenuti da kada smo se vracali smo pogresili skretanje i otisli 5min u nekom losem pravcu i morali smo onda da se vratimo malo i opet smo dosli do prave staze. U povratku stali smo da pogledamo i Vodopad Arbinje koji je na 50metra od staze, i jos jedan vodopad koji je isto pored staze za koje ime nisam siguran. Posle smo odlucili i Ponor da posetimo. Vrlo jasna markacija i dolazimo do visine 1540mnv. Gore ima par letnjikovca, malo odmor, idemo desno ka ponoru i tu uskoro izlazimo na cistinu i neverovatno lepe livade. Uzivamo u Ponoru i pravimo pauzu. Posle povratak do Tupavice gde smo ostavili kola i kraj ove duge akcije. Svekupno distanca predjena je oko 43km.