Photo ofΤύμφη : Διήμερη διάσχιση Βρυσοχώρι (Γκαμήλα) καταφύγιο Αστράκας Δρακόλιμνη - Νταβαλιστα - μονή Στομίου - Κόνιτσα Photo ofΤύμφη : Διήμερη διάσχιση Βρυσοχώρι (Γκαμήλα) καταφύγιο Αστράκας Δρακόλιμνη - Νταβαλιστα - μονή Στομίου - Κόνιτσα Photo ofΤύμφη : Διήμερη διάσχιση Βρυσοχώρι (Γκαμήλα) καταφύγιο Αστράκας Δρακόλιμνη - Νταβαλιστα - μονή Στομίου - Κόνιτσα

one day 6 hours 59 minutes
July 20, 2020
July 2020

near Vrysochóri, Epirus (Greece)

Την πρώτη ημέρα με αφετηρία το χωριό Βρυσοχώρι, ακολουθήσαμε το μονοπάτι προς την στάνη Κατσανου και από εκεί, εκτός μονοπατιού φτάσαμε στις κοπάνες. Από εκεί πήραμε το αριστερό λούκι ( όχι του Καρτερού) και ανεβήκαμε στην Γκαμήλα αφού πρώτα περάσαμε από τις προκορφες της. Στην συνέχεια πήραμε το μονοπάτι για το καταφύγιο της Αστράκας όπου και διανυκτερεύσαμε.
Την δεύτερη ημέρα, αφού ανεβήκαμε στην Δρακόλιμνη περάσαμε από το πέρασμα της Νταβαλιστας και αφού φτάσαμε στην μονή Στομίου, καταλήξαμε στην Κόνιτσα.

Για να δείς το βίντεο της διαδρομής