Tumba

September 9, 2020
September 2020

near Rudinje, Central Serbia (Serbia)

Ostavljamo kola blizu vodopada Bukovacki Do i tu krecemo prema Tumbi. Ima spustanje gde se sidje do reke koja mora da se pregazi. Nisam video neki most, i zato smo je mi bosi presli (nije uopste duboka reka). Onda idemo putanjom kojom koriste uglavnom drvosece. Staza nije obelezena i bitno je da se u jednom momentu skrene desno. To je kljucni momenat ove staze, mi smo se zeznuli pa smo isli jos malo gore ali posle smo se vratili i uocili slabu markaciju i krenuli pravim putem. U slikama cu ubaciti gde smo mi pogresili da ne ucinite istu gresku i gde je kljucno da se skrene. Na 100 metra od vidikovca ima dobre markacije. Vidikovac je odlican, samo bi napomenuo da do dve najatraktivnije kamene formacije treba malo i penjanja i nije definitivno za nekog ko ima strah od visine. Postoji jos jedna brza ruta od ove kojim sam ja isao do vidikovca ali taj put kada sam ja probao je bio dosta zarasao i malo nezgodniji zato definitivno preporuka ovim da se ide.