Tuiza Riba - Canal Pedrosa - Prau Albo - Lindes

Photo ofTuiza Riba - Canal Pedrosa - Prau Albo - Lindes Photo ofTuiza Riba - Canal Pedrosa - Prau Albo - Lindes Photo ofTuiza Riba - Canal Pedrosa - Prau Albo - Lindes

September 10, 2023
September 2023

near Tuiza de Arriba, Asturias (España)

10/09/2023

Nota: Abajo en castellano.

Tuiza de Arriba herritik (1.280 m) irten eta Meicin Aterpera daraman udako bidea hartu dugu, baina handik gutxira eskuinerantz desbideratu gara, iparralderantz, Pedrosa Kanalera sartzeko. Belarrezko kanala da, malda handikoa, eta zati batzuetan belarra heldu behar da ez erortzeko. Gorago, zati batzuetan harri soltea dago, eta kontuz ibili behar da maldan behera harririk ez botatzeko. Igoeraren azken zatia kresta polit batetik egiten da, Prau del Albo (2.130 m) tontorrera garamatzana. Ondoren, jaitsiera hasten da, hitoz ondo markaturiko bide batetik doana. Amaieran, pagadi eder bat zeharkatu dugu, Lindes-era (900 m) iritsi arte.

Oharra: Jaitsieraren lerro zuzen bat agertzen da, GPSan pilarik gabe geratu naizelako.

Salimos de Tuiza de Arriba (1.280 m) y tomamos el camino de verano que lleva al Refugio del Meicín, pero al rato nos desviamos hacia la derecha, dirección norte para meternos a la Canal Pedrosa. Es una canal de hierba con una pendiente muy acusada, en el que hay que agarrarse a la hierba en algunos tramos para no caerse. Más arriba hay tramos en los que hay piedra suelta y hay que andar con mucho para no arrojar piedras cuesta abajo. La última parte de la subida se hace por una bonita cresta, que nos lleva hasta el Prau del Albo (2.130 m). Luego comienza la bajada, que discurre por un sendero bien señalizado con hitos, cruzando un precioso bosque de hayas a final, hasta llegar a Lindes (900 m).

Aviso: La línea recta de la bajada se debe a que me he quedado sin pilas en el GPS.