Tuc Dormidor des del Coll de Jau

August 18, 2019
August 2019

near Counozouls, Occitanie (France)

dia sese vistes i per tant poc a dir sobre vistes i paisatge que es pot gaudir-hi

sortim del parking del Coll de Jau al cantó mes ample d'aparcament i per on sortim
veiem al front una pala de gespa de forta pujada que on hem d'anar
pero al mitg hi han tanques de bestia i anem cap pista de terra ampla
pasem per un pas al costat de la porta tencada i ja anem esquerra pala gespa
fins arribar lo mes posible al costat del filat que ens guiara fins cim
el cami es una mena de pista ampla que fan servir els pastors per pujar amb pic-ups
no el deixem i sempre amunt despres una mica a dreta i finalment a l'esquerra
ens portaran fins altre pas de tanques de filat per pas de ziga zaga estreta
ja seguim de front esquerra fins trobar altre filat i al mitg encaixonat petita construccio
es una mena de muret de pedres a mena de cabana on no si pot entrar i marca cim

desfem el cami pel mateix traç ja que el dia no dona per mes i no es veu res
voliem fer una circular baixant pel Clot d'españa i pista de terra enllaç coll, pero,...
no es veu res i al no tenir referencies visuals no volem liar-nos