Photo ofTuc de Crabere des de Labach pel Gr10 de Valleta auede, cabana uls, pas du bouc i coll aueran mes cami del cim Photo ofTuc de Crabere des de Labach pel Gr10 de Valleta auede, cabana uls, pas du bouc i coll aueran mes cami del cim Photo ofTuc de Crabere des de Labach pel Gr10 de Valleta auede, cabana uls, pas du bouc i coll aueran mes cami del cim

July 1, 2023
July 2023

near Melles, Occitanie (France)

nota la dificultat de la ruta en cas de mewsurar-la per distancia i desnivell dons no cal dir res Dificil pero si tenim en compte els camins i la temporada d'estiu llavors es facil dons
es un Gr10 de molt bon fer i ben marcat i el cami fins el cim des del coll igualment
no presenta cap pas tecnic i nomes la forta pendent general que no dona treba a cames

sortim del pobla de Labach on si arriba per una crta de montanya encimentada pero...
molt i molt estreta que has d'anar suplicant no trobar-ta ningu de cara per si on cas

al final del pobla hi ha a dreta un petit repla on esta ubicat el Parking sortida
alla mateix comença un pista encimentada de forta pujada esquerra que es Gr10
seguirem integrament aquest Gr amb marques de pintura blanc i vermell
com hem dit no hi ha perdua ja que esta marcat a pedres amb estaques etc...
sempre es forta pujada primer crta fins les darreres bordes ja siguin habitades o no
i despres bosc molt obac i precios fins arrivar a una torrentera on atravassem
a dreta i estem fen la Valleta d'Auede i despres remunta per mes bocs amb llaçades
i ara comença un tram una mica mes pedregos que ho notarem a la baixada
deixem esquerra la Cascade D'Auede i remuntem dreta cap la Cabana d'Uls
queda a la dreta aparatda del cami i despres mes prats amb paseres fusta
veiem altre cabana gran que es la de les antigues mines de ferro i seguim
fins el Pas du Bouc on ja enfilem cami carener que emplama fins el Coll d'Aueran
deixem el Gr10 a l'esquerra cap el Refugi d'Araing i tombem dreta cami del cim
alla mateix hi ha un retol de fusta marron que posa Pic de Crabere 1,15 Hr
el cami esta tambe molt ben fitat a dies d'ara i tampoc presenta cap problema
ja que mai hem de fer cap tipus de pas tecnic i sempre llaçades curtes progresio
fins que assolim el cim que avui no hens a ofert vistes de cap tipus
ja que des del coll fins el cim s'ha anat tancant i ens ha deixat sense caramel

tornem pel mateix cami

• Photo of RosaMC
    RosaMC Jul 16, 2023

Hem seguit el teu track. Gràcies per compartir la ruta i per la ressenya!

• Photo of camina i rebenta
    camina i rebenta Jul 16, 2023

Espero us hagi agradat i gaudit perquè malgrat la distancia i el desnivell es fa molt còmode.