Τσίπιανα- Κορυφή Ανάληψη- Δίβρη

6 hours
May 13, 2018
May 2018

near Tsipianá, West Greece (Greece)

Η διαδρομή ξεκινάει από το χωρίο Τσίπιανα Ηλείας και είναι επαρκώς σηματοδοτημένη. Από το κέντρο του χωρίου , δίπλα στην εκκλησία ακολουθούμε τον δρόμο που ανηφορίζει προς το βουνό με κατεύθυνση βορειοδυτική, στο τέλος του δασικού δρόμου μετά από 1,5 χλμ ξεκινάει το μονοπάτι που διασχίζει ελατοσκέπαστο δάσος για τα επόμενα 2 χλμ. Βγαίνοντας από το δάσος σε υψόμετρο 1470 μέτρων συναντάμε τα πρώτα αλπικά λιβάδια από εδώ με κατεύθυνση νοτιοδυτική φτάνουμε στην πιο δύσκολο σημείο της διαδρομής οπού μέσα στα τελευταία 400 μέτρα καλύπτουμε σχεδόν 170 υψομετρικής διαφοράς οπού θα χρειαστεί να σκαρφαλώσουμε για 2-3 μέτρα . Στην κορυφή θα συναντήσουμε τα απομεινάρια από το εξωκλήσι της Αναλήψεως. Αρχίζουμε την κατάβαση με κατεύθυνση νότια και ακολουθούμε την κορυφογραμμή κινούμενοι δεξιά και αριστερά από την κορυφογραμμή ακολουθώντας την σηματοδότηση για 1,5 χλμ , αφήνουμέ την κορυφογραμμή και κατευθυνόμενοι δυτικά γίνεται ορατό πλέον μονοπάτι που θα μας οδηγήσει μέσα από ελατοδάσος στο χωρίο Δίβρη . Η διαδρομή είναι διάρκεια σας 5.00. με 5.30 ώρες . Μπορεί να πραγματοποιηθεί και ανάποδα από Δίβρη προς Τσίπιανα .