Photo ofΤσαγκαράδα - Φακίστρα - Νταμούχαρη - Τσαγκαράδα (κυκλική), Tsagkarada - Fakistra - Ntamouchari - Tsagkarada Photo ofΤσαγκαράδα - Φακίστρα - Νταμούχαρη - Τσαγκαράδα (κυκλική), Tsagkarada - Fakistra - Ntamouchari - Tsagkarada Photo ofΤσαγκαράδα - Φακίστρα - Νταμούχαρη - Τσαγκαράδα (κυκλική), Tsagkarada - Fakistra - Ntamouchari - Tsagkarada

October 29, 2022
October 2022

near Agía Paraskeví, Thessaly (Greece)

Ξεκινήσαμε απο την Αγ. Παρασκευή στην Τσαγκαράδα και κατεβήκαμε το μονοπάτι μεσα στα δέντρα ώσπου βγηκαμε σε άσφαλτο. Συνεχίσαμε στον κεντρικό δρόμο και σε καποιο σημείο βρήκαμε στα δεξιά του δρόμου. Το μονοπάτι σ εκείνο το σημείο δεν είναι καλα πατημένο ενω εχει ριγμενους κορμούς και αρκετη βλάστηση. Στη συνέχεια ξαναβγηκαμε στη άσφαλτο ώσπου φτασαμε στη Φακιστρα οπου κατηφορισαμε το μονοπάτι. Έπειτα πήραμε το μονοπάτι για Νταμούχαρη και κατεβηκαμε δεξια για μια στάση στο Κρυφό Σχολειό. Έπειτα ξανα βγήκαμε στο μονοπάτι για την Νταμούχαρη. Τέλος, ανεβηκαμε το μονοπάτι με προορισμό παλι την Αγ. Παρασκευή. Αυτο το κομμάτι εχει κυριως σταθερή ανοδική κλίση ενω περνά απο το όμορφο οικισμό της Αγ. Κυριακης.