Trpanj - Miloševica - Trpanj

June 5, 2018
June 2018

near Trpanj, Dubrovačko-Neretvanska (Hrvatska)

Na uspon sam krenuo u 8:00 časova, utabanom, ali nemarkiranom stazom kojom se skoro svake godine popnem na Miloševicu. Negdje oko sredine uspona staza postaje prilično nejasna pošto su divlje svinje izrovale travu i zemlju, pa sam se u nekoliko navrata vraćao nazad kako bi dobro utvrdio pravu putanju staze. Usput sa m sprejom na nekom mjestima stazu obilježio sprejom i svakako i razmišljao da bi ovo bilo dobro markirati.
poslije 45 min sam izbio do prvog dalekovoda, a odatle već bolje utabanom stazom preme zaravni prije uspona na sam vrh. Na vrhu sam bio oko 9:15 min i tu sam se zadržao oko 45 min, napravio nekoliko fotografija, analizirao koja je to sila od nevremena bila kada je mogla isčupati betonski križ visine cca 3 metra koji se tu nalazio. I bilo mi je krivo, što se to desilo, znajući koliko se truda trebalo utrošiti da se on postavi.
Spustio sam se na zaravan , nabrao kadulje koje je bilo na sve strane, a zatim se uputio istim putem prema Trpnju. Ovaj put bez greške.
Pošto je već bilo dobro zagrijalo pravio sam kraće pauze u hladu obližnjeg rastinja.
Kod kuće (Andričići 25), sam bio oko 11:30 min.