Troya Yolu - Tam Rota (rota videosu için açıklamaya bakın)

Photo ofTroya Yolu - Tam Rota (rota videosu için açıklamaya bakın) Photo ofTroya Yolu - Tam Rota (rota videosu için açıklamaya bakın) Photo ofTroya Yolu - Tam Rota (rota videosu için açıklamaya bakın)

40 3.8
September 24, 2020
September 2020

•   3.8 4 Reviews

near Tevfikiye, Çanakkale (Türkiye)

Troya yolunun tam rotası. Yürüyüşüm toplamda 5 gün sürdü. Yürüyüşün tüm videoları aşağıdaki linkte. Daha fazlası için youtube unohiker kanalını ziyaret edebilirsiniz.

• Photo of Ahmet UĞURLU
    Ahmet UĞURLU Jan 31, 2021

Hocam harita için çok teşekkür ederim. Sizi severek takip ediyorum. Saglıcaklı kalın.

• Photo of ertuğrul demirtaş
    ertuğrul demirtaş Apr 18, 2023

Hocam merhaba wikiloc,u yeni kullanmaya başladım 5 günü bir kerede nasıl iz kaydını yapıyorsunuz bilgi verebilir misin

• Photo of odeusica
    odeusica Jun 23, 2023

yoldaki işaretlemelerin pek çoğu ya silinmiş ya otlar ya da ağaç dallarıyla kapanmış. yer yer büyük sıkıntılar yaşadım. yolu yürümek isteyenlere şu durumda tavsiye edemem. burada unohiker'ın bir kabahati yok. bazı yerler silme buğday tarlalarıyla kapanmış mesela. yara yara ilerlemek gerekiyor. ACEMİ YÜRÜYÜŞÇÜLER AMAN DİKKAT!

• ahmet çavuş 1 Feb 9, 2024

Yürümeyin, her yerde köpek sürüleri var, başıboş ve sahipli köpeklerin sahiplendiği alanlar var. 20 kilometre içinde 5 farklı köpek çetesinin yanlarından yürümek gerçekten çok korkunç bir tecrübe.

elvishuseyin May 28, 2024

Tevfikiye- Yeniköy arası toprak yolda yürünüyor. Çıkış, iniş yok. Arada 2 köy geçiliyor. Market ve kahvehane var

elvishuseyin May 29, 2024

2. Gün; Başlangıç orman, tarla kenarları. Geyikli'ye kadar toprak yol. Üvecik köyüne 3 km. kala işaretler kayboluyor. Üvecik 'te kahvehane, market, WC var. Sonrasında Bozköy 'de bu imkanları göremedim. Köylerde yaşayan Bulgaristan göçmeni kökenliler konuşkan, sıcakkanlılar. Rota sürekli zeytinliklerden geçiyor. Geyikli'de pansiyon, market, lokanta çok. Feribotla Bozcaada'ya geçebilirsiniz.

elvishuseyin May 30, 2024

3. Gün; Bolca zeytinlik ve buğday tarlaları yanından toprak yol yürüyüşü var. Fakat 5 veya 6. Km'de antik taş örme duvarı geçince sağa dönülecek. Dikkat. İşaretler genel olarak yardımcı oluyor.

3. Gün EK : Dalyan köyüne 2 km kala beton Araç yolunda yürünüyor

elvishuseyin May 30, 2024

3. Gün EK : 2 arkeolojik alan var. Dalyan köyüne ihtiyaçlar için rotadan ayrılıp 1 km yürümek gerekli. Denizede girilebilir. Sonrasında deniz kenarında harika bölge var. Daha sonra buğday tarlası, kuru dere ve 1 tepe tırmanışı var. Bitiminde Akçakeçili köyü. Market göremedim.

elvishuseyin May 31, 2024

4. Gün: Alenşah Köyü girişinde haritayı takip ederseniz bir tepede Osmanlı eski Osmanlı Mezarlığı ile karşılaşıyorsunuz işaretleme yok, işaretleme toprak ve asfalt yoldan gidiyor. Harita ise Tepe'yi aşıyor. Köyün tarihi 1500 lere uzanıyor. Çıkışta bir tepeyi aşıp dereye iniliyor. Bence tepede soldan asfalta çıkın. Çünkü dere geçişi otlarla kaplı bi ara üzerimde kocaman örümcek gördüm. Yukarı çıktığımda rotayı kaybettim. Tavaklı köyünde market, kahvehane var çıkışta çeşme var. Bence yine toprak yoldan devam edin patika belli belirsiz. Vericinin olduğu alanda çöm güzel manzara var.

elvishuseyin Jul 6, 2024

Günlük değerlendirmelerim yoruma yazılı.