Photo ofTroia Tusan Keşif Rotaları - 6 - 'Muhteşem Bir Doğada Sınırları zorlayalım' - Troia Tusan Adventure Routes6 Beyond the limits Photo ofTroia Tusan Keşif Rotaları - 6 - 'Muhteşem Bir Doğada Sınırları zorlayalım' - Troia Tusan Adventure Routes6 Beyond the limits Photo ofTroia Tusan Keşif Rotaları - 6 - 'Muhteşem Bir Doğada Sınırları zorlayalım' - Troia Tusan Adventure Routes6 Beyond the limits

May 30, 2021
May 2021

near Güzelyalı, Çanakkale (Türkiye)

Troia Tusan Keşif Rotaları - 6 - 'Muhteşem Bir Doğada Sınırları zorlayalım' - Troia Tusan Adventure Routes6 Beyond the limits in Nature

Bu rota ile doğanın içinde muhteşem bir parkurda fiziksel limitlerimizi biraz zorlayacağız. Başlangıç noktamız Troia Tusan Hotel önünden Rota 1 ve 4 için takip ettiğimiz başlangıçtan dik patikaya doğru çıkıyoruz. Rota 4 de takip ettiğimiz küçük zirvenin yanından eski izmir yolu olarak kullanılan şimdi bitki örtüsünün kapladığı yoldan izmir asfaltına doğru devam ediyoruz. Yol boyunca olağanüstü manzara ve bitki örtüsü bize eşlik ediyor. Yol üzerindeki arı kovanlarına dikkat!. İzmir yoluna ulaştığımızda ana yolun kenarından yolun diğer tarafındanki patikaya ulaşmak için yürüyoruz. Yolun karşısına geçerken dikkat! Rotamızı takip ederek Şehitlerimizin isimleriyle ekilmiş, epey büyümüş çam fidanlarının yanından yukarı yönde devam ediyoruz. Yolun sonunda bir tepenin sonun geliyoruz. Tepenin güney batı istikametinde dik bir eğimden dikkatli bir şekilde vadiye iniyoruz, sonra patikayı takip ediyoruz. Bitki örtüsü yine çok etkileyici. Bu rotamızda uzak bir noktada bir geyik ile karşılaştık. Patika üzerindeki çok sayıda kırık çalı ve daldan buradan kısa zaman önce bir yabani hayvan sürüsünün geçtiğini fark ederek çevreye yoğunlaştırdık. Hafif bir eğimde yukarı yönde devam ettikten sonra çok keyifli bir patikaya ulaşıyoruz. Patika bizi tekrar İzmir asfaltına geri getiriyor. Sonrasında Güzelyalı'nın keyifli sokaklarından başlangıç noktamıza geri dönüyoruz. Tavsiye: Bacaklarınızı kapatan uzun kıyafet, boyunlu ayakkabı, su ve mümkünse baton alın
#doga #dogayuruyusu #canakkaleyuruyus #canakkaletrekking #troiatusankesifrotalari #kesifrotamiz #troiatusandeneyimrotalari