Photo ofTrnovacko j. - Trzivka (preko Ordenog dola) - Bojanska vrata - Trnovacko j. 06.09.2020 Photo ofTrnovacko j. - Trzivka (preko Ordenog dola) - Bojanska vrata - Trnovacko j. 06.09.2020 Photo ofTrnovacko j. - Trzivka (preko Ordenog dola) - Bojanska vrata - Trnovacko j. 06.09.2020

September 14, 2020
September 2020

near Kruščice, Republika Srpska (Босния һәм Герцеговина)

Plan jer bio da se ide na Trzivku preko Trnovačkog Durmitora međutim tren prije polaska domaćin Ilija Ćalasan sa Trnovačkog jezera predloži nam da idemo preko Ordenog dola stazom koja se uređuje i koju je on lično sređivao. Staza ide kroz šumu sa Trnovačkog jezera prema Šarenoj lastvi i odmah nakon izlaska iz šume odvaja se desno (ima poprilično ugažena staza). Ugaženim tragom ide se kroz Ordeni do, djelimično livadama , malo klekom koja je lijepo prokrčena a i ima čovječuljaka koji nam pokazuju da smo na pravom putu. Izlaskom na sedlo sa Ordenog dola pruža se fantastičan pogled na masiv Bioča sa svim njegovim vrhovima a iza nas ostaju Vrste a Trzivku sad gledamo iz druge perspektive i dalje prema njoj se uzdamo u vizuelni kontakt dok ne priđemo na njenu livadu uz koju treba da se popnemo do vrha. Dio između sedla i dolaska pod Trzivku nema nikakvih markacija pa treba tražiti prolaze ali manje više sve se vidi pa se može lijepo proći.
Plan je bio sa Trzivke grebenom na Bojanska vrata ali nam se silazak učinio malo ''čupav'' i odlučujemo se spustiti standardno sa Trzivke i ići ka Bojanskim vratima. Sa Bojanskih vrata silazimo ka Rudinskim katunima markiranom stazom (koja nema kraja koliko se oduži) i okrepljujemo se kiselim mlijekom kod Gare i Radivoja na katunu.