Trijepče i Vrana

January 30, 2021
January 2021

near Hrasnice, Federation of Bosnia and Herzegovina (Босния һәм Герцеговина)

Ishodište: parking OŠ "15 April"- Doboj/Kakanj
Kružna tura: Doboj - Hrasnice - Hurije - Trijepče - Hrastovina - Tavnik - Megara/Rozi - Prva čaira - Mlake - Vrana - Kujavske čaire - D.Banjevac - Jezero - Ćamilova česma - dobojska škola.

Od škole asfaltom naviše do vrha Hrasničkog puta pa nastaviti do vidikovca Hurije, gdje se nalazi i spomenik. Izbjegavajući blato, nastavili smo blago uzbrdo prema Đininoj klanici, pa livadom na drum prema Trijepču. Od lovačke kuće smo se popeli na proplanak u borovoj šumi gdje smo i odmorili. Spustili smo se opet na drum pa nastavili do raskrsnice u Hrastovini, onda prema Rozima. Sišli smo sa ceste na šumsku stazu do vode Tavnik pa kroz šumu, bez staze, se popeli na Lopatu i onda na Megaru u Lisinama. Opet smo se vratili na drum prema tzv Prvoj čairi na Rozima, gdje smo odmorili. Slijedi spuštanje prema Mlakama, pored javorskog greblja na put iz Kujavča prema Vrani. Odma nakon prolaska lovačke nastrašnice, skrenuli smo desno na šumsku stazu kroz hrastovu šumu i došli na kontejner odakle se pruža izuzetno lijep pogled na Kakanj.
Odlučili smo se spustiti na kujavačke čaire i onda spustiti u njive Donjeg Banjevca. Preko livada smo se blago popeli do česme u Jezeru i nastavili opet livadama pored malinjaka i vode Kostaljevac do Ćamilove česme naspram dobojskog greblja a onda kratko asfaltom do parkinga.

Drum, naniže vodi do džamije u Koprivnici. Idemo livadom naviše, prema Kapici i Trijepču.

PictographMountain hut Altitude 2,511 ft

PictographPark Altitude 2,607 ft

Desno je za Bičer a lijevo, naviše gdje mi idemo, za Roge