Treskavica Dujmovici-Barice

April 24, 2014
November 2013

near Dujmovići, Federation of Bosnia and Herzegovina (Bosnia and Herzegovina)

Viewed 2049 times, downloaded 44 times

Pristup iz Sarajeva automobilom je asfaltnim putem preko Krupca, skrenuti prema Bjelašnici, pa na raskrsnici skrenuti lijevo prema selima Dejčići, Ledići do sela Dujmovići (cca 15 km od raskrsnice). U početku se ide kroz selo vidljivom stazom do šume, pa dalje kroz šumu. U početku obavezno slijediti track zbog velikog broja račvanja koja su nastala usljed sječe šume. Kasnije, kada se dublje uđe u šumu, markacija postaje mnogo bolja. Po izlasku iz šume staza vodi prelijepim travnatim predjelima kroz kleku, a ponegdje i preko sipara. Sa vrha se pruža pogled prema vrhu Đevigrad (2034 mnv), dokle je moguće produžiti markiranom stazom (cca 2,5 km). Izvor pitke vode se nalazi u selu Dujmovići.

NAPOMENA: NA CIJELOJ TRESKAVICI IMA MINA I NEEKSPLODIRANIH UBOJITIH SREDSTAVA. KRETANJE JE NA VLASTITU ODGOVORNOST I PREPORUČUJE SE SLIJEĐENJE MARKACIJE, TRACK-A, A PO MOGUĆNOSTI I VODIČA.