Trekking Cordillera Huayhyash 2/7. Carhuacocha-Huayhuash

Photo ofTrekking Cordillera Huayhyash 2/7. Carhuacocha-Huayhuash Photo ofTrekking Cordillera Huayhyash 2/7. Carhuacocha-Huayhuash Photo ofTrekking Cordillera Huayhyash 2/7. Carhuacocha-Huayhuash

8 hours one minute
September 7, 2014
August 2014

near Carhuaccocha, Huanuco (Peru)

General:
La Cordillera del Huayhuash es troba als Andes, al Perú, al sud de la més famosa Cordillera Blanca. Alguns dels seus cims superen els 6000m d’alçada, d’entre els que destaquen el Yerupajà, el Jirishanca i el Siula Grande.
Optem pel trekking del Huayhuash, menys massificat i menys explotat que el de Santa Cruz, a la Cordillera Blanca. Algunes de les informacions d’internet el qualifiquen com un dels 10 millors trekkings del món i, tot i que no sabem si és cert, sí que encertem en la decisió.

Recorregut 2/7:
Etapa de vistes imponents. Voregem la llacuna Carhuacocha i pugem fins a un gran mirador de les llacunes Quesilococha. L’ascens continua fins al pas Siula (4834m), de d’on iniciem la baixada fins al campament, passant per la llacuna Carnicero. Jornada amb grans vistes del Yerupajà, Siula, Carnicero i Trapecio. Una de les millors etapes, segons el nostre punt de vista.

Podeu veure la ressenya i fotos de la ruta al bloc "Anar-hi anant.Per Minuteman" a: