Trekking Cordillera Huayhyash 1/7. Cuartelwain-Carhuacocha

Photo ofTrekking Cordillera Huayhyash 1/7. Cuartelwain-Carhuacocha Photo ofTrekking Cordillera Huayhyash 1/7. Cuartelwain-Carhuacocha Photo ofTrekking Cordillera Huayhyash 1/7. Cuartelwain-Carhuacocha

September 7, 2014
August 2014

near Matacancha, Huanuco (Peru)

General:
La Cordillera del Huayhuash es troba als Andes, al Perú, al sud de la més famosa Cordillera Blanca. Alguns dels seus cims superen els 6000m d’alçada, d’entre els que destaquen el Yerupajà, el Jirishanca i el Siula Grande.
Optem pel trekking del Huayhuash, menys massificat i menys explotat que el de Santa Cruz, a la Cordillera Blanca. Algunes de les informacions d’internet el qualifiquen com un dels 10 millors trekkings del món i, tot i que no sabem si és cert, sí que encertem en la decisió.

Recorregut 1/7:
Etapa llarga amb dos colls: Cacananpunta (4690m) i Punta Carhuac (4650), passant per la llacuna Mitucocha, entre ambdós colls. El dia està una mica ennuvolat i no acabem de veure els cims del Jirishanca. Final d’etapa a la llacuna Carhuacocha, amb les imponents vistes del Jirishanca i el Yerupajà, que es deixen veure entre els núvols. Aquesta etapa, es pot fer més tranquil·lament partint-la en dues, un coll cada dia.

Podeu veure la ressenya i fotos de la ruta al bloc "Anar-hi anant.Per Minuteman" a: