Photo ofTREKINTURKEY KARIA ( KARYA ) YOLU (carrian trails) TEKELER-ALİNDA (KARPUZLU) TREKKING 1.5.2014 Photo ofTREKINTURKEY KARIA ( KARYA ) YOLU (carrian trails) TEKELER-ALİNDA (KARPUZLU) TREKKING 1.5.2014 Photo ofTREKINTURKEY KARIA ( KARYA ) YOLU (carrian trails) TEKELER-ALİNDA (KARPUZLU) TREKKING 1.5.2014

May 6, 2014
May 2014

near Tekeler, Aydın (Türkiye Cumhuriyeti)

Rehber Argun Baydan
Normal parkur Yahşiler (halkının deyimiyle Yağışılar ) köyü- Alinda arasında ama kitapçığında asvalt yol yazdığı için Tekelerden başlama kararı aldık. Önce güzel bir çay hatta sabah kahvesi için köyün kahvelerine dağıldık :) Köy meydanında 3-4 kahve vardı . Kahve pişmesini fazla beklemeyelim dedik . Köy halkı güler yüzlü ve hoş sohbet. Parkur tam köyün içinden geçiyor ve hafif yokuşla aşağıya doğru iniyor. Eski antik yolları kullanıyorsunuz genellikle . Arazi zeytin ağaçlarıyla kaplı. Katır tırnakları ve karabaş otları görsel şölen sunuyor bizlere. Parkurun sonunda Alinda antik kentine üstten(tepeden) giriş yapıyorsunuz. Kemerli surlar, ilerisinde kale ve kuleleriyle yıkık ama güzel. Karpuzlu ilçesi ayaklarınızın altında. Kulesi ve tiyatrosu iyi durumda. Karpuzluya indiğinizde 2 katlı büyük AGORA sizi kendinize hayran bırakacak. Kısa ama bol fotoğraf malzemeli bir güzergah.