Photo ofTrebević (Pino nature - Dobre vode - Vrh - Juro Franko - Tri budalaša - Pino nature Photo ofTrebević (Pino nature - Dobre vode - Vrh - Juro Franko - Tri budalaša - Pino nature Photo ofTrebević (Pino nature - Dobre vode - Vrh - Juro Franko - Tri budalaša - Pino nature

January 31, 2019
January 2019

near Brus, Republika Srpska (Босния һәм Герцеговина)

Predivan i nezaboravan uspon na Trebević.

Dana 32.1.2019 dva prijatelja planinara PD "Konjuh" - Tuzla, izvršili su uspon na vrh Trebevića.
Polazna tačka je bio Pino nature. Kretali su se preko Dobrih voda sve do pod sami Vrh (-5m), na koji se nažalost nisu ppopeli iz bezbjedosnih razloga, jer je isti bio zavejan smetom preko 1,5 m snijega. Ali tih nekoliko metara nije umanjio ukupni doživljaj, iako se u tih pola sata boravka na domak vrha vrijeme naglo mijenjalo od promjenljivo oblačnog do pojave jakog vjetra i oblaka koji su nas pored snijega spriječili da se popnemo na sami vrh.
Vratili smo se do pl. doma Vaso Miskin Crni, a zatim putem pored releja nastavili prema Planinarskoj kući Jura Franko, gdje nas je dočekao ljubazni domaćin, slovenac i vlasnik objekta Primaž Juvan. Tu smo napravili predah od pola sata, malo porazgovarali, a onda nastavili prema Dobrim vodama. 500 metara prije Dobrih voda skrenuli smo nizbrdo na stazu prema Tri budalaša i pl. domu PD Trebević Sarajevo i dalje prema Pino nature.

Ukupna dužina staze:10,5 km i 6 sati hoda sa pauzama.
Ukupni uspon:cca 600 mnv

Vrijeme:promjenjivo oblačno, na momente sunčano, do potpuno oblačnog sa snijegom i jakim vjetrom pogotovo na Vrhu Trebevića i grebenu.
Temp. -1 do -3
Snijeg suv bez vlage.
Staza dobro obilježena i većim dijelom uprćena. Samo na grbenu gdje su jaki vjetrovi prtina je bila zatrpana pa smo morali iskoristiti svoje planinarsko iskustvo da ne promašimo stazu u dijelu gdje nije kvalitetno markirana,a to je prema domu Jura Franko.