Trebevic: Hotel Pino Nature (Ravne) - Dobre Vode - Dom Jure Franko - Sofa

2 hours one minute
October 28, 2022
October 2022

near Brus, Republika Srpska (Босния һәм Герцеговина)

Trebević planina u jugoistočnom dijelu Bosne i Hercegovine. Nalazi se južno-jugoistočno od Sarajeva, uzdiže se iznad sarajevskih mahala i preko Malog i Velikog Stupnja (1522 m) nadovezuje se na planinu Jahorinu. Najviši vrh Trebevića je vrh Sofe (1627 metara).

Pristup Autom:
Staza polazi sa parkinga ispred Hotela Pino (Ravne) i nakon 200m skreće lijevo u šumu.

Opis:
Odlično markirana staza vodi do porušenog doma Dobre vode, gdje treba skrenuti desno i stazom koja presijeca makadamski put ka vrhu Trebevića, malo iznad Bijele stijene, ide ka grebenu. Grebenom se penje do samog vrha. Povratak istim putem.
Srednje teška tura stazom koja kroz crnogoričnu šumu omogućava savladavanje solidne nadmorske visine postepenim usponom dugačkim serpentinama. Prvim dijelom vodi kroz šumu, a izlaskom na greben pružaju se predivni vidici na okolne planine. Nagrada je atraktivan greben na vrhu Sofe s kojeg se pružaju pogledi na veći dio Bosne i Hercegovine.