Travessa Serra Tramuntana 3 etapes Valldemossa-Sòller-Lluc-Pollença-Lluc

Photo ofTravessa Serra Tramuntana 3 etapes Valldemossa-Sòller-Lluc-Pollença-Lluc Photo ofTravessa Serra Tramuntana 3 etapes Valldemossa-Sòller-Lluc-Pollença-Lluc Photo ofTravessa Serra Tramuntana 3 etapes Valldemossa-Sòller-Lluc-Pollença-Lluc

2 days 4 hours 57 minutes
March 4, 2019
March 2019

near Valldemossa, Baleares (España)

Distància total 65km, 3530 mD+, 3043 mD-.

Ruta realitzada en 3 etapes. Entre la segona i la tercera fa que el gràfic no es correspongui ja que desde Santuari de Lluc vam anar a fer nit a Pollença, i la tercera etapa la vam fer al revés, acabant al mateix Lluc.

1a etapa: Valldemossa - Sòller. 23km, 1080 mD+.
2a etapa: Sòller - Santuari de Lluc. 25 km, 1700 mD+.
3a etapa: Pollença - Santuari de Lluc 800 mD+.

Ruta preciosa on es passa íntegrament per les muntanyes de Serra de Tramuntana combinant carenes, boscos, pobles, refugis, etc. La segona etapa és la més maca i més dura, accentuada pel terreny en força trams castigador per l'acumulació de pedra (en tota la travessa). Camí molt ben indicat en tot moment.

Inici Valldemossa

Santuari de Lluc. Fi 3a etapa

• Photo of anna.domingo
    anna.domingo Apr 13, 2023

Hola Jordi, hi ha alguna guia o on puc aconseguir més informació? Es pot fer amb més dies, hi ha sempre possibilitat de dormir?
    Gràcies

• Photo of Jordi Bahr
    Jordi Bahr Apr 13, 2023

Hola! Pases per prous pobles per poder dormir. Hi ha un sol refugi crec en tota la ruta i s'ha de reservar amb antelació. A la última etapa si que vam haver de fer això de fer autostop de Lluc a Pollença per trobar lloc on dormir.

• Photo of anna.domingo
    anna.domingo Apr 13, 2023

Gràcies Jordi

• Photo of Jordi Bahr
    Jordi Bahr Apr 13, 2023

De res! Ara mirant-ho veig que hi ha un altre refugi al costat de Lluc, Son Amer. Val la pena reservar a aquests llocs, recordo que nosaltres vam anar-hi just els dies festius locals i estava tot ple.