Travessa íntegra de la serra del Cadí - Ascens a tots els cims.

Photo ofTravessa íntegra de la serra del Cadí - Ascens a tots els cims. Photo ofTravessa íntegra de la serra del Cadí - Ascens a tots els cims. Photo ofTravessa íntegra de la serra del Cadí - Ascens a tots els cims.

July 19, 2018
June 2018

near Tuixén, Catalunya (España)

Data: 23-6-18

Rectificació de dades, segons el GPS:
Quilòmetres: 30,0 km.
Alçades: màx.: 2653 m. mín.: 1329 m.
Desnivells acumulats: +2407 m. / -2296 m.
Temps total: 14h51'.
Temps total sense parades: 12h36'.

Per aquesta travessa integral de la serra del Cadí, utilitzarem dos cotxes, un l'aparcarem en el pont de Cerneres (final de la ruta) i l'altre en el poblet de Cornellana (inici del recorregut).
Recorregut (punts de pas):
Cornellana, Clot de la Ribella, els Navirals, collet de Bacanella, el Goleró, Cap de la Fesa, Cap de l'Orri, collet de la Fesa, Cap de la Collada Verda, Portell de Cadí, Prat Sobirà, Torreta de Cadí, Pic de les tres Canaletes, puig de les Gralleres, coll de la Canal Baridana, puig de la Canal Baridana o Vulturó, coll del Quer o del Llitze, puig del Quer, collet de la Canal de l'Ordiguer, puig de la Canal del Cristall, coll de la Canal del Cristall, Salt del Sastre, pic de Costa Cabirolera, pas del Cabirol, serra dels Cortils, pas dels Gosolans, l'Aguiló, collet de Comabona, Comabona, collet de Comabona, clot Palomar, serra Pedregosa, prat Llong, prat Socarrat, prat Toixones, coll de les Bassotes, el Collell, torrent de Cerneres, Cerneres (despoblat) i pont de Cerneres.

Pots veure la descripció del recorregut més acurada i un munt de fotos, entrant en el meu blog "El BuscaRacons", prement en "veure més".

PictographRuins Altitude 5,048 ft

Comabona

Cota secundària 2425m

PictographBridge Altitude 4,729 ft

Pont de Cerneres

Deixarem el cotxe per retornar a Cornellana, punt d'inici.

Prat Major o Pla dels Gosolans

Prat Socarrat

Prat Toixones

Tanca de filat

• RoORo Aug 15, 2021

Moltíssimes gràcies per la ruta i totes les explicacions amb els seus cims! La vam fer ahir, resseguint el mateix track.

Només ens va fallar que baixant del Costa cabriolera no se si vau fer una diagonal per no perdre desnivell o algo pero en el nostre cas vam acabar baixant cap el camí. Crec que fent tot el camí és bastant més ràpid.

Per lo demés amb 3L i sent el dia més calprós de tota la història vam fer. Aixó si, després del Pas de gasolans hi havia una manguera amb una cuba pels cavalls on vam aprofitar per posar-nos les botes i refrescar-nos molt. Està cap al KM 22. Tot i així no us fieu, ja que pot ser que no hi sigui i de dubtosa qualitat l'aigua....

Repeteixo moltes i molts gràcies.

• Photo of Xavi Klds
    Xavi Klds Aug 18, 2021

Gràcies RoORo pel teu comentari i per haver seguit aquest recorregut, llarg i feixuc, però molt gratificant.
    La diagonal, un cop baixat el Costa Cabirolera, era per intentar fer el tram de cresta, que finalment vam desistir.
    La mànega d'aigua normalment no hi es o jo no la he vist, potser estava per la calor.
    Ja veig que vàreu gaudir. Podrieu valorar el recorregut? Va bé x a altres que voldran intentar-ho.
    Gracies.
    Salut i muntanyes!!

• RoORo Aug 18, 2021

Ja he deixat anteriorment un comentari. Moltes gràcies una altre vegada!